آغاز به کار بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی در خمین

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی در خمین آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۲۵۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ - 05September 2017
آغاز به کار بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی استان مرکزیبه گزارش  دفاع پرس از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، صابر جباری با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال این بیمارستان صحرایی در منطقه روستایی چارچشمه شهرستان خمین برپا می‌شود.

وی افزود: بیمارستان شهید مدافع حرم «علی‌اکبر عربی» از امروز به مدت سه روز آماده ارائه خدمات تخصصی به بیماران نیازمند در این منطقه است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: روزانه 250 تا 300 نفر نیرو در این بیمارستان حضور خواهند داشت. همچنین 40 متخصص، فوق تخصص و 25 پزشک عمومی داوطلبانه و جهادی در این بیمارستان خدمات حوزه درمان را از صفر تا 100 رایگان به بیماران ارائه خواهند کرد.

جباری با اشاره به غربالگری های انجام شده گفت: از سه ماه قبل غربالگری برای برپایی این بیمارستان در منطقه آغاز شده و تاکنون برای 25 هزار نفر ویزیت صورت گرفته است که از بین این تعداد 2 هزار نفر نیازمند ویزیت تخصصی شناسایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار