سردار غیب پرور:

برخی از تلخ‌کامی‌های مسلمانان متوجه خواص وابسته به قدرت و ثروت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قدرت و ثروت دو آفت بزرگی است که دامن گیر همه ملت‌ها از جمله ملت مسلمان کشورمان شد، بنابراین آنچه که باعث شد گاهی با تلخ کامی مواجه شویم، متوجه خواص وابسته به همین دو آفت است.
کد خبر: ۲۵۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ - 05September 2017
برخی از تلخ‌کامی‌های مسلمانان متوجه خواص وابسته به قدرت و ثروت است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج فرهنگیان و بسیج اساتید با اشاره به غدیرخم اظهار داشت: معرفی امیرالمومنین (ع) در روز غدیرخم به عنوان امام جامعه یک مراسم رسمی معرفی بود؛ به نحوی که حتی می‌بایست خانم‌ها نیز بیعت می‌کردند.
 
وی ادامه داد: از 18 ذیحجه که اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) است تا وفات پیامبر (ص) تنها 72 روز فاصله است اما در این روزها آن‌هایی که در حجة الوداع با علی (ع) پیمان بسته بودند، به گونه‌ای نشان دادند که انگار در آن روز نبودند و نمی‌دانستند؛ اما چرا اینگونه شد؟

سردار غیب پرور گفت: گردانندگان اصلی آنچه در روزهای آخر ماه صفر رقم خورد خواص بودند و در عاشورا نیز همین خواص کاری کردند که آن واقعه به وجود آمد؛ یعنی کسانی که دارای قدرت و ثروت بودند.
 
وی عنوان کرد: قدرت و ثروت دو آفت بزرگی است که دامن‌گیر همه ملت‌ها از جمله ملت مسلمان کشورمان شد، بنابراین آنچه که باعث شد سیلی بخوریم یا آنچه که باعث شد گاهی با تلخ‌کامی مواجه شویم، متوجه خواص وابسته به همین دو آفت است و البته هر کجا هم حلاوت ذائقه ما را شیرین کرده نتیجه وابسته نبودن خواص به دو عامل مورد اشاره بوده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: خواص نقش آفرینان اصلی جامعه هستند و ما این نقش‌ها را در جامعه کم ندیده‌ایم، به عنوان مثال در همین دوران معاصر یعنی در فتنه 88 چه کسانی انقلاب را به مذبح بردند؟ و یادمان هم نرود چه کسانی امروز در تطهیر فتنه سخن می‌گویند؛ آن موقع و اکنون خواص بودند که نقش آفرینی کرده و می‌کنند.
 
وی اضافه کرد: نهضت انقلاب اسلامی در ادامه حیاتش ملزم به توجه به مردم سالاری دینی است اما پیش قراولان آن‌ها خواص جامعه هستند؛ لذا اگر این افراد فهیم و بصیر باشند به طور حتم پیشرفت جامعه مضاعف می‌شود.
 
سردار غیب پرور عنوان کرد: ظرف بسیج به حدی بزرگ است که همگان در آن حضور می‌یابند، یعنی هر کس نظام، انقلاب و رهبری را قبول دارد، حتما بسیجی است؛ پس بسیج مظهر تبلور مردم سالاری دینی است و از گذشته تاکنون خدمات خوبی به انقلاب داشته است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جابجایی نیروها از منظر ما یعنی از سنگری به سنگر دیگر رفتن است؛ اکنون شاید صورت دفاع تغییر کرده باشد اما اصل دفاع از انقلاب اسلامی تغییر نکرده است؛ مشی کلی بسیج کمک به دولت است و چون مردم ذی حق هستند ما سر نوکری برای مردم فرود می‌آوریم.

رئیس سازمان بسیج گفت:‌ دکتر مرادی مسئول جدید بسیج فرهنگیان، فعالیت در بسیج دانشجویی، خبرگزاری فارس و بسیج اساتید را در کارنامه خود دارد. همچنین مجتبی زارعی مسئول جدید بسیج اساتید از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار