در آستانه هفته دفاع مقدس؛

بیمارستان صحرایی شهید حججی در لردگان برپا می‌شود

یمارستان صحرایی شهید حججی و یادمان سرداران و فرماندهان و 288 شهید شهرستان لردگان در روستای قلعه سوخته شاه نجف برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 05September 2017

بیمارستان صحرایی شهید حججی در لردگان برپا می شودسرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد اظهار داشت: بیمارستان صحرایی شهید محسن حججی و یادمان سرداران، فرماندهان و 288 شهید شهرستان لردگان به مدت سه روز از 19 شهریورماه در روستای قلعه سوخته شاه نجف برپا می‌شود.

دکتر مهین غفاری با اشاره به اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی، افزود: ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و آموزشی در مناطق محروم استان، افزایش روحیه ایثارگری، ارتقاء فرهنگ و تفکر جهادی، آمادگی و چابکی تیم‌های اضطراری پزشکی از اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی است.

وی ادامه داد: درمانگاه‌های تخصصی داخلی، اطفال، زنان و مامایی، پوست، چشم پزشکی، ارولوژی، روانپزشکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی، قلب و عروق، جراحی و اتاق عمل سرپایی از بخش‌های خدمت‌رسان در این بیمارستان صحرایی می‌باشند.

دکتر غفاری بابیان اینکه بخش‌های شنوایی‌سنجی، گفتاردرمانی، کار درمانی، مشاوره تغذیه، سلامت روان، دندانپزشکی، اورژانس و داروخانه از دیگر قسمت‌های این بیمارستان صحرایی است اضافه کرد: تیم‌های آموزش سلامت و مشاوره فرهنگی و مذهبی، خدمات آموزشی درمانی و مشاوره‌ای به عشایر و ساکنین روستاهای منطقه به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی لردگان با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دایر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار