در اطلاعیه‌ای عنوان شد؛

حمایت سازمان بسیج علمی مازندران از نخبگان و دانش‌آموزان خلاق

سازمان بسیج علمی و فناوری مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از نخبگان و دانش‌آموزان خلاق که طرح‌های اختراعی آنها داری ویژه‌گی نوآور، محصول‌محور و قابلیت تجاری‌سازی باشد حمایت می‌کند.
کد خبر: ۲۵۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ - 05September 2017
حمایت سازمان بسیج علمی و فناوری مازندران از نخبگان و دانش‌آموزان خلاقبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی پایگاه بسیج علمی سپاه کربلای مازندران، سازمان بسیج علمی و فناوری مازندران در نظر داد تا از تعداد محدود طرح‌های اختراعی و ابتکاری که دارای سه ویژگی نوآوری، محصول‌محور و قابلیت تجاری‌سازی باشند را مورد حمایت قرار دهد.

طرح‌های مورد حمایت مادی و معنوی این سازمان مربوط به بخش‌های انرژی پاک و تجدیدپذیر، ایده‌ها و طرح‌های مربوط به مدیریت بحران از قبیل سیل و زلزله، ساخت دستگاه‌های مکانیکی، ایده‌های مربوط در حوزه برق و الکترونیک را شامل می‌شود.

همچنین طرح‌های تحقیقاتی در حوزه صنایع دفاع و پدافند غیر عامل و نیز حمایت ویژه و خاص از طرح‌های دانش‌بنیان در برنامه کاری این سازمان قرار دارد.

مبتکرین برای ثبت‌نام و ارائه طرح می‌توانند با شماره تلفن 01133393626 تماس و یا از طریق آدرس ایمیل basijelmi.mazandaran@yahoo.com نسبت به معرفی ایده و نحوه دریافت کمک‌های مادی و معنوی در نظر گرفته شده اطلاعات کافی کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها