سردار غیب‌پرور در پاسخ به دفاع پرس خبر داد؛

بازبینی پیوست ایمنی سفرهای راهیان نور و اردوهای جهادی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام این موضوع که سفرهای راهیان نور دانش آموزی تعطیل نمی‌شوند، گفت: دستور بازبینی جدی پیوست ایمنی سفرهای راهیان نور و اردوهای جهادی صادر شده است.
کد خبر: ۲۵۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 05September 2017
بازبینی پیوست ایمنی سفرهای راهیان نور و اردوهای جهادیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج‌های فرهنگیان و اساتید در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال دفاع پرس مبنی بر اینکه آیا تعطیلی اردوهای دانش آموزی شامل راهیان نور دانش آموزی هم می‌شود، اظهار داشت: این تعطیلی به هیچ وجه شامل اردوهای راهیان نور دانش آموزی نمی‌شود؛ آنچه که آموزش و پرورش اعلام کرده شامل نهادهای آن وزارتخانه است اما برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی با بسیج است که با قوت و دقت ادامه می‌یابد.
 
وی افزد: با این حال توصیه من این است که ضریب اعمال مدیریت‌ و رعایت مسائل ایمنی و امنیتی افزایش یابد.
 
سردار غیب پرور گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی کام همگان تلخ شد، زیرا تعدادی از دانش آموزان جان خود را به جان آفرین تسلیم کردند اما به هر حال نبایستی حرکت‌های تربیتی تعطیل شود؛ به عنوان مثال چه ایرادی دارد محکم بایستیم و بگوییم اتوبوس‌های دانش آموزان شب حرکت نکنند و بگوییم اتوبوس‌ها تک راننده حرکت نکنند و یا دستور بدهیم اتوبوس‌ها هر دو ساعت به مدت نیم ساعت توقف داشته باشند و امثالهم. البته نمی‌خواهم بگویم آموزش و پرورش این کار را انجام نداده‌ است بلکه این درباره یک فضای کلی است، بنابراین اگر در نحوه مدیریت‌ها مقداری تجدید نظر کنیم نیازی به تعطیلی اردوها نیست.
 
وی تصریح کرد: در بسیج برای اینکه بعضا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم یک هفته پیش اعلام کردم که پیوست ایمنی برای راهیان نور و اردوهای جهادی باید بازبینی جدی شود، چون موظف هستیم آنچه بر عهده ماست را به دقت انجام دهیم.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها