شمخانی در پیامی به همتای سوری تاکید کرد؛

تبریک آزادی «دیرالزور»/ راهی تا شکست کامل حامیان داعش باقی نمانده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پیروزی‌های پیاپی بر تروریسم تکفیری در سوریه و عراق و آزادسازی مناطق مهم و راهبردی نشان‌دهنده‌ این است که تا شکست کامل حامیان داعش راه بلندی باقی نمانده است.
کد خبر: ۲۵۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 05September 2017
تبریک آزادی «دیرالزور»/راهی تا شکست کامل حامیان داعش باقی نمانده

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی طی پیامی به سرلشکر «علی مملوک» همتای سوری خود آزادسازی شهر دیرالزور مرکز استان دیرالزور سوریه را به مردم، دولت ارتش و نیروهای امنیتی مقابله کننده با تروریسم تبریک گفت.

در این پیام با اشاره به نقش مهم و برجسته بشار اسد رئیس جمهور سوریه، نیروهای محور مقاومت و حمایت‌های مردمی آمده است: پیروزی‌های پیاپی بر تروریسم تکفیری در سوریه و عراق و آزادسازی مناطق مهم و راهبردی نوید دهنده دستیابی به آینده‌ای روشن، امن و با ثبات در منطقه است.

شمخانی گفت: آزادسازی حلب، دیرالزور، موصل و تلعفر پایان داعش را رقم خواهد زد و این نوید را می‌دهد که به برکت خون‌های شهدا و مجاهدان و با آزادسازی قریب الوقوع تمام شهرها و روستاهای باقی مانده تا شکست کامل حامیان داعش راه بلندی باقی نمانده است.

وی افزود: همکاری فعال، واقعی و نزدیک میان کشورهای ایران، سوریه، عراق، روسیه و در کنار آن حزب‌الله لبنان موجب دستاوردهای گسترده‌ای در عرصه مقابله با داعش و تروریسم شده و توطئه‌های خارجی علیه کشورهای منطقه که با هدف بی‌ثبات و نا امن‌سازی این کشورها دنبال می‌شود ناکام مانده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه پیام ضمن آرزوی توفیق و پیروزی‌های بیشتر، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به مسیر سازنده خود به منظور کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده از تروریسم، مشاوره میدانی و کمک به بازسازی مناطق بازپس گرفته شده ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار