تشریح جهت‌‌گیری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها/ اعطای یارانه آموزشی به روزنامه‌نگاران شرکت‌کننده در دوره

مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها گفت: استفاده از ظرفیت موسسات آموزشی در کنار ظرفیت آموزشی مرکز مطالعات و اعطای یارانه آموزش به روزنامه‌نگارانی که در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت کنند را از وی‍ژگی‌های خاص دانست.
کد خبر: ۲۵۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ - 05September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «گیتا علی آبادی»، مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در گفت‌وگویی درباره جهت‌گیری آموزشی این مرکز گفت: دوره‌های آموزشی ترم تحصیلی آینده مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها چند قالب دارد.

وی قالب اول را ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه اعلام کرد و افزود:‌ این دوره به صورت یک ترم فشرده 200 ساعته برگزار می‌شود.
مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قالب دوم را برگزاری دوره‌های آموزشی فشرده توسط مرکز مطالعات در حداقل 15 استان کشور برای اعضای خانه‌های مطبوعات دانست.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی توسط مرکز مطالعات و همچنین موسسات آموزش روزنامه‌نگاری را قالب سوم عنوان کرد.

علی آبادی همچنین قالب چهارم را میدان دهی به موسسات آموزشی دارای مجوز از مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها دانست و افزود: مطابق این قالب، استادان روزنامه نگاری، موسسات مطبوعاتی یا تشکل‌های مطبوعاتی می‌توانند از مرکز مطالعات، مجوز برگزاری دوره آموزشی بگیرند تا پس از برگزاری دوره، گواهی مورد تایید مرکز مطالعات را برای دانشجویان و کارآموزان صادرکنند.

علی آبادی این قالب ها را مکمل یکدیگر ذکر کرد و گفت: استفاده از ظرفیت موسسات آموزشی در کنار ظرفیت آموزشی مرکز مطالعات و اعطای یارانه آموزش به روزنامه‌نگارانی که در دوره‌های آموزشی شرکت کنند از وی‍ژگی‌های دوره‌های آینده است.

وی در پایان تصریح کرد: جزییات این قالب‌ها در روزهای آینده اعلام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار