استاندار زنجان:

وقایع دوران دفاع مقدس باید برای نسل‌های جدید بازگو شود

استاندار زنجان در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس استان گفت: دوران دفاع مقدس یکی از زیباترین دوران نظام اسلامی است و باید وقایع آن دوران برای همه نسل‌ها، بخصوص نسل سوم و چهارم جامعه بازگو شود.
کد خبر: ۲۵۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ - 06September 2017
دوان دفاع مقدس  باید برای همه نسل ها بخصوص نسل سوم و چهارم جامعه بازگو شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، استاندار زنجان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس وظیفه دینی، اخلاقی، ملی، انسانی همه آحاد جامعه است و تنها شامل دستگاه‌های اجرایی نمی‌شود.

«اسدالله درویش‌امیری» ادامه داد: باید در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس همه اقشار، دستگاه‌های اجرایی، انقلابی، انتظامی و نظامی حضور یابند چرا که دفاع مقدس دوران پر افتخار همه جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه کاروان‌های انقلاب در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، افزود: همه اقشار در کاروان عظیم شهدای دوران دفاع مقدس سهیم هستند.

وی ادامه داد: باید صفا و صمیمیتی که در شکل‌گیری فرهنگ دوران دفاع مقدس وجود داشت باقی بماند و تلاش کنیم تاریخ سراسر افتخار و مقاومت مردم ایران فراموش نشود.

درویش‌امیری گفت: دوان دفاع مقدس یکی از زیباترین دوران نظام اسلامی است و باید برای همه نسل‌ها و نسل سوم چهارم جامعه بازگو شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه گرامیداشت دوران دفاع مقدس ضرورت سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و تاریخی است، گفت: دوران دفاع مقدس نقش سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و تاریخی دارد.

این مسئول بیان داشت: برای اینکه پیام دوران مقاومت و دفاع مقدس را به همسایگان کشورمان برسانیم باید این هفته را گرامی بداریم.

وی گفت: عده‌ای برای حفظ آرمان‌های انقلاب، انسانیت و حفظ آب و خاک کشور جان داده و در مسیر اهداف خود شهید شدند. باید این رشادت و اتفاق که در تاریخ جنگ های گذشته و آینده قابل تکرار نیست گرامی داشته شود چرا که همه ملت به تبعیت از ولایت فقیه به میدان آمده و از کشور خود دفاع کرده و یک متر مربع از خاک کشور به دشمن سپرده نشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار