رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر خبر داد

900 دستگاه چادر در میان زلزله زدگان مورموری توزیع شد

رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از توزیع 900 دستگاه چادر در میان زلزله زدگان روستاهای بخش مورموری شهرستان آبدانان استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ - 19August 2014

900 دستگاه چادر در میان زلزله زدگان مورموری توزیع شد

به گزارش دفاع پرس، «پیرحسین کولیوند» رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمردر گفت و گویی با تشریح آخرین اقدامات انجام شده از سوی گروه های امدادرسان هلال احمر اعزامی به مناطق زلزله زده گفت: در 24 ساعت گذشته، این شمار چادر در میان روستاییان زلزله زده 18 روستای این منطقه توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت، نیروهای امدادگر هلال احمر این شمار چادر را در میان زلزله زدگان روستاهای لرغه، چشمه شیرین، آبطافحا(علیا، سفلی و وسطی)، مولابها(علیا، سفلی و وسطی)، مصطفایی، گلهی، چشم شالان، آب انار، هونگه، سیاهگل، هلیزه، چرمل و علی آباد توزیع کردند.
 
رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دو هزار و 200 قوطی انواع کنسرو به همراه مقادیری نان و هفت هزار و یکصد بطری آب معدنی در میان ساکنان در روستاهای یاد شده توزیع شده است.
 
کولیوند افزود: روند امدادرسانی به زلزله زدگان این مناطق بدون هیچ کم و کاستی با همت تمامی نیروهای دخیل در امر مدیریت بحران و سوانح در حال انجام است و با یاری خداوند و مردم، این حادثه طبیعی نیز مدیریت خواهد شد.
 
زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر روز گذشته(دوشنبه) سه استان ایلام، لرستان و خوزستان در غرب و جنوب غربی کشور را تکان داد.
 
در اثر این زلزله، جمعی از هموطنان مصدوم شدند و خساراتی به منازل مسکونی منطقه وارد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار