شجاعی طباطبایی:

متروی تهران میزبان نمایشگاه پوستر شهید حججی خواهد بود

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: مترو تهران میزبان نمایشگاه پوستر شهید حججی خواهد بود.
کد خبر: ۲۵۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ - 06September 2017
مترو تهران میزبان نمایشگاه پوستر شهید حججی خواهد بودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست مطرح کشور و چهره سال هنر انقلاب اسلامی درخصوص برگزاری نمایشگاه شهید محسن حججی در حوزه هنری گفت: این نمایشگاه با نام شهید محسن حججی از دیروز در حوزه هنری افتتاح شده و آثار بسیار فاخری در قالب 45 پوستر با مضمون این شهید بزرگوار طی روزهای آتی به نمایش درخواهد آمد.

وی درباره تغییر در زمان برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: ما منتظر بودیم که در مراسم تشییع پیکر شهید حججی پوسترها را در تیراژ بالا منتشر کرده و در اختیار مردم قرار دهیم اما به دلیل تعویق در این مراسم این نمایشگاه کمی با تغییر در زمان و به این صورت برگزار شد.

چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال 96 در همین راستا ادامه داد: طی روزهای آینده این آثار به تمام مراکز استان‌ها ارائه شده تا همزمان با این نمایشگاه شاهد نمایشگاه‌های استانی هم باشیم. البته با مترو تهران هم صحبت‌هایی شده و به احتمال فراوان این نمایشگاه در مترو نیز گشایش خواهد یافت.

وی درباره آثار رسیده به این نمایشگاه افزود: اکثر آثار حاضر در این نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان شهرستانی است اما هنرمندان تهرانی هم از مناطق مختلف در این رویداد حاضر هستند. هنرمندان شهرستان با شور استقبال فراوانی در این رویداد فرهنگی حاضر شدند. این اتفاق ویژه نتیجه کار گروهی است که بعد از شهادت شهید محسن حججی احساسی دلی داشتند و این عمل را وظیفه خود می‌دانستند.

طباطبایی درباره فعالیت‌های آتی خود در عرصه هنر خاطرنشان کرد: به تازگی همکاری مشترکی را با بنیاد روایت فتح به ثمر رسانده ام. در راستای همین همکاری کتابی را با مضمون عکس های دفاع مقدس در دهه اول محرم به نشر خواهم رساند. این کتاب بر مبنای عکس‌هایی است که شاعران برایشان شعر گفته و هنرمندان گرافیست این آثار را به پوستر تبدیل کرده اند.
 
منبع: میزان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار