مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

تاریخ دفاع مقدس برهه‌ای تکرارنشدنی در تاریخ کشور است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس برهه‌ای تکرارنشدنی در تاریخ کشور است، افزود: باید قدردان رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باشیم.
کد خبر: ۲۵۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ - 06September 2017

تاریخ دفاع مقدس برهه‌ای تکرار نشدنی استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «علی مهدیخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از 31 شهریور تا 6 مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس برهه‌ای تکرار نشدنی در تاریخ کشور است، افزود: باید قدردان رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باشیم و بر این اساس نسل جوان را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

علی مهدیخانی گفت: امسال بازنمایی عملیات ثامن‌الائمه نیز در شهرستان ابهر انجام خواهد شد.

مهدیخانی با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است، اضافه کرد: حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، تکریم سربازان در پادگان‌های نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی همچنین از انجام دیدارهایی با خانواده شهدا نیز خبر داد و تصریح کرد: تجلیل از کارمندان و کارگران آن دوران در دستگاه‌های اجرایی استان و پخش برنامه‌های مناسبتی از صدا و سیما از دیگر برنامه‌هایی است که طی هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس استان زنجان همچنین از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: چون بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس همراه است، در مدارس نیز یک سخنرانی ویژه دفاع مقدس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها