پیام لاریجانی به مناسبت آزادسازی «دیرالزور»:

شکست داعش نشانه‌ای از تحقق وعده نصرت نیروهای حق علیه کفر است

رئیس مجلس شورای اسلامی شکستن محاصره سه ساله داعش بر شهر «دیرالزور» را نشانه‌ای از تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر دانست.
کد خبر: ۲۵۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ - 06September 2017
شکست داعش نشانه‌ای از تحقق وعده نصرت نیروهای حق علیه کفر است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی ارتش و نیروهای مقاومت سوریه در آزادسازی شهر دیرالزور و شکستن محاصره سه ساله داعش بر این شهر را تبریک گفت و این پیروزی را نشانه‌ای از تحقق وعده نصرت نیروهای حق بر علیه کفر دانست.

متن کامل پیام لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

آزادسازی شهر دیرالزور و شکسته شدن محاصره سه ساله داعش بر این شهر توسط ارتش و نیروهای مقاومت سوریه باعث سرور و شادمانی شد.

این پیروزی خجسته که با فروپاشی صفوف گروهک داعش در این منطقه استراتژیک به‌دست آمد تحقق وعده نصرت نیروهای حق علیه کفر و شکست بزرگ تروریسم و افراطی‌گرایی بود که با وحدت نیروهای سرافراز مقاومت و ارتش دلاور سوریه به‌دست آمد.

شهر دیرالزور مقر داعش در منطقه بود که از این نظر رنج و سختی فراوانی را در طول مدت محاصره برای مردم و ساکنین آن به دنبال داشت و بحمدلله با این پیروزی قهرمانانه حلاوت آزادی برای مردم به‌دست آمد.

ضمن تبریک این پیروزی درخشان به مردم صبور، ارتش و نیروهای مقاومت سوریه، امیدوارم شاهد رهایی کامل این سرزمین از لوث وجود نیروهای تکفیری و استقرار نظم و آرامش در کشور دوست و برادر سوریه باشیم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار