فرمانده هوانیروز:

رویش ایثارگری در نسل سوم ناشی از ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

فرمانده هوانیروز گفت: رویشی که امروز در نسل سوم انقلاب اسلامی در حوزه ایثار و شهادت ایجاد شده، نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۵۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ - 06September 2017
رویش ایثارگری در نسل سوم ناشی از ترویج فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش صبح امروز در آیین دومین یادواره شهدای امداد و انتقال هوایی و تجلیل از پیشکسوتان بهداشت، امداد و درمان هوانیروز که در ستاد این یگان برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تکریم شهدا و خانواده های معزز آنان است که این سنت حسنه باید سرلوحه همه باشد.

وی در ادامه گفت: امروز رویشی در نسل جوان جامعه ما در حوزه جهاد و شهادت ایجاد شده است، که نمونه بارز آن شهید حججی و دیگر شهدای مدافع حرم هستند؛ همه این رویش‌ها و ارزش‌ها نشات گرفته از همین فرهنگ عظیم دفاع مقدس و ترویج ایثار و مقاومت و جهاد در راه خداست.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: امروز شهدای مدافع حرم  باعث سربلندی و افتخار ملت ایران هستند؛ چرا که با پست‌ترین و دونمایه‌ترین افراد می‌جنگند تا پرچم اسلام ناب محمدی همواره بر فراز بلندی‌ها استوار باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: توفیق داشتیم تا در هفته گذشته میزبان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در ستاد فرماندهی هوانیروز باشیم و در نظر داریم تا در تمامی پایگاه‌های هوانیروز در سراسر کشور این اقدام را انجام دهیم تا یاد و خاطره شهدا همواره در دلهای ما باشد و یک روحیه الهی و معنوی در سطح پایگاه‌هایمان حاکم شود.

انتهای پیام / 221
نظر شما
پربیننده ها