افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر در نیشابور+ تصاویر

بیست و دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر ویژه خانواده کارکنان نیروی زمینی سپاه به میزبانی تیپ 21 زرهی امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی ورزشی فجر شهرستان نیشابور آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ - 06September 2017
به گزارش دفاع پرس از نیشابور، سرهنگ «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ 21 رزهی امام رضا (ع) و مسئول برگزاری این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در نیشابور اظهار داشت: این جشنواره فرهنگی، ورزشی در قالب مسابقه و به یادبود شهدای مدافع حرم به ویژه سردار شهید «محسن قاجاریان» فرمانده شهید تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) برگزار شده است.

سردار پاسدار «عبدالله عراقی» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه این مراسم گفت: نیروی زمینی سپاه همانطور که به تقویت روحی و معنوی کارکنان رسمی و خانواده آنها اهمیت می­‌دهد، به آمادگی جسمانی آنها نیز توجه دارد.

وی افزود: نخبه‌­یابی یکی از اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر است تا بعد از شناسایی بهترین‌­ها، برای آنها سرمایه گذاری شود تا بتوان ورزشکارانی با سطح بالایی از آموزش و کسب مهارت­‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات ویژه نیروهای مسلح که در سطح کشوری در آینده برگزار خواهد شد، داشته باشیم.

در بیست و دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی کوثر که در نیشابور در حال برگزاری است 900 نفر از اعضا خانواده نیروی زمینی سپاه در قالب 34 تیم و از 24 استان کشور در 6 رشته­ شنا، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، والیبال، تیراندازی بادی به رقابت می‌پردازند.

برگزیدگان این دوره از مسابقات به رده‌های نزسا برای برگزاری مسابقات معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار