استاندار چهارمحال و بختیاری :

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه تمام مسئولان و مردم است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ و صیانت از ارزش‌های والا و متعالی دفاع مقدس از وظایف تمام مسئولان اجرایی و آحاد مردم است.
کد خبر: ۲۵۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 06September 2017

مسئولان استان به‌ طور همه جانبه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنندبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز در ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: حفظ و صیانت از ارزش‌های والا و متعالی دفاع مقدس از وظایف تمام مسئولان اجرایی و آحاد مردم است.

سلیمانی دشتکی افزود: مسئولان استان به‌ طور همه‌جانبه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس آمادگی داشته باشند و در این زمینه تلاش کنند .

وی پیروزی‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی و بین‌المللی را مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: یادآوری دلاورمردی‌ها و رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نویدبخش و راهگشای مسئولان در مسائل و مشکلات مختلف است .

استاندار با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین مردم و اطاعت از رهبر انقلاب موجب شد پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد، تصریح کرد: کشور در حال حاضر، آماده‌تر از زمان جنگ تحمیلی است و این آمادگی موجب می ‌شود همواره توطئه‌های دشمنان سرکوب شود.

وی با اشاره به اهداف راهبردی هفته دفاع مقدس گفت: تشریح عملیات شاخص در هفته دفاع مقدس به ‌ویژه توجه در بیداری اسلامی در دیگر کشورها از اهداف راهبردی برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سلیمانی دشتکی افزود: ایجاد فضای معنوی در تقویت ارزش‌های دفاع مقدس در آحاد مختلف جامعه، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، تبیین نقش جوانان در دفاع مقدس، تقویت روحیه مقاومت و فداکاری به‌ ویژه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پرداختن به موضوع عقلانیت و منطق در دفاع مقدس از دیگر این اهداف راهبردی است .

به گزارش دفاع پرس، در این نشست فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه برنامه‌های شهرستان‌های خود را در هفته دفاع مقدس اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها