مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری:

جاودانگی دفاع مقدس، نشانه حقانیت اسلام است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری جاودانگی دفاع مقدس را نشانه حقانیت اسلام دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس صحنه حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان است.
کد خبر: ۲۵۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ - 06September 2017
جاودانگی دفاع مقدس، نشانه حقانیت اسلام استبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ «عباس عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری امروز در ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس صحنه حماسه‌هایی از نقش‌آفرینی‌های فرزندان ملت غیور ایران اسلامی است که با بصیرت الهی و شعور سیاسی و پیروی از ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و پیروزی بزرگ را رقم زدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار محوری «من انقلابی‌ام» برگزار خواهد شد.

وی افزود: تبیین نقش و هدایت و فرماندهی امام راحل، تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروی مسلح و بسیج مردمی، تبیین نقش بصیرت، مقاومت، وحدت و همگرایی اقوام ادیان و مذاهب در مقابل استکبار از مهمترین اهداف اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

عباسی، جاودانگی دفاع مقدس را نشانه حقانیت اسلام دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس صحنه حماسه‌آفرینی و رشادت‌های رزمندگان است.

وی رژه نیروهای مسلح، ویژه‌برنامه میهمانی لاله‌ها و غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل و تکریم رزمندگان، خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس، رونمایی و حمایت از آثار در زمینه دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت همزمان با روز بازگشایی مدارس، آذین‌بندی و سنگربندی در ورودی ادارات و سطح شهر، پخش سرودهای حماسی و انقلابی توسط اصناف مختلف و اجرای همایش‌های ورزشی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان برشمرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار