رئیس بنیاد شهید اراک:

ساماندهی گلزار شهدای اراک نیازمند 2 میلیارد تومان اعتبار است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک گفت: به منظور قاب‌سازی و ساخت حفاظ برای گلزار شهدای اراک مبلغ 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین این اعتبار این گلزار شهدا به طور کامل ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ - 06September 2017
تکمیل ساماندهی گلزار شهدای اراک نیازمند 2میلیارد تومان اعتبار استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «مرتضی انصاری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان اراک با اشاره به تعداد گلزار شهدای ساماندهی شده در شهرستان اراک اظهار داشت: ۷۶ مورد از گلزارهای شهدا در شهرستان اراک ساماندهی شده است.

وی افزود: گلزار شهدا در واقع نمادی از رشادت‌ها و دلیری‌های مردان آسمانی است که با گذشتن از جانشان، عزتمندی و استقلال را برای میهمن ممکن ساختند که در حال حاضر در سطح شهرستان اراک در مجموع 98 گلزار وجود دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک تصریح کرد: گلزار شهدای اراک به عنوان گلزار مرکز استان دارای یک هزار و 407 شهید است که 7 مدافع حرم و یک شهید امنیت به این گلزار اضافه شده است.

انصاری با اشاره به تعداد گلزارهای موجود در بقاع متبرکه شهرستان اراک گفت: تقریبا 7 گلزار در بقاع متبرکه وجود دارند که امیدواریم با کمک اوقاف ساماندهی شوند و همچنین 10 شهید مدفون در امامزاده شاهسواران و تعدادی در امامزاده ابراهیم‌آباد ساماندهی شده است.

وی تصریح کرد: در یک یا دو سال گذشته 50 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا در امامزاده ساروق در نظر گرفته شده که 37.5 درصد آن تخصیص یافته و مابقی نیز هنوز اختصاص پیدا نکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها