همزمان با هفته دفاع مقدس؛

کلنگ احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس کردستان به زمین زده می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: کلنگ‌ احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کردستان در هفته دفاع مقدس به زمین زده خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲ - 06September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز در دیدار با استاندار کردستان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته استاندار این استان نسبت به واگذاری زمین جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: مباحث دفاع مقدس متعلق به هیچ جریان خاصی نیست و همه مسئولین باید در راستای ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با واگذاری زمین جهت ساخت مرکز فرهنگی کردستان انشاالله کلنگ‌ احداث این مرکز فرهنگی در هفته دفاع مقدس به زمین زده خواهد شد.
 
وی به همکاری‌های خوب دولت یازدهم در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در دولت یازدهم در راستای اهداف بنیاد 13 برابر دولت‌های دیگر بوده است.

سردار کارگر تصریح کرد: در استان‌ها همکاری‌های خوبی بین استانداران و مدیران کل ادارات حفظ آثار دفاع مقدس در حال انجام است که انشاالله شاهد اتفاقات خوبی در بحث دفاع مقدس باشیم.
 
در این مراسم عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان و رئیس هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آمادگی همه‌ گونه همکاری خود و دستگاه‌های اجرایی استان را در ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار