برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایلام در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 07September 2017

جلسه هماهنگی کمیته های استانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، جلسه هماهنگی کمیته های استانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایلام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل در سالن جلسات اداه کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس این استان برگزار شد.

«سرهنگ شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایلام با بیان اینکه تمام ادارات سطح استان موظف به پیگیری امور مربوط به هفته دفاع مقدس هستند ابراز داشت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی مرهون خون شهداست و به همین دلیل هیچ اداره ای نمی تواند به بهانه های مختلف در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کند.

وی با اشاره به مجاهدت و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی گفت: برنامه های متناسبی برای برگزاری این ایام با توجه به تقارن با ایام محرم و هفته دفاع برنامه ریزی شده است.

این مسئول گفت: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم کردند، ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم.

شرفبیانی بیان داشت: در آستانه سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، تمام ادارات سطح استان باید با تشریح و تبیین برنامه های محوری و تأثیرگذار در این ایام حضور فعال داشته باشند و از اجرای برنامه حجمی خودداری کنند.

در ادامه جلسه مسئولان کمیته های استانی به ارائه برنامه ها و پیشنهادی خود جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه هفته دفاع مقدس به بحث و بررسی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار