به مناسبت دهه ولایت و امامت صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشن‌های عید غدیر در پایگاه‌های بسیج جامعه زنان شاهرود

در گرامیداشت دهه ولایت و امامت، جشن‌های عید غدیر در سطح پایگاه‌های بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ - 07September 2017

برگزاری جشن‌های عید غدیر در پایگاه‌های بسیج جامعه زنان شاهرودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «نفیسه سبحانی» فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در پایگاه‌های بسیج خواهران شاهرود اظهار داشت: با توجه به ایام شادی اهل بیت (ع) پایگاه‌های بسیج خواهران با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای خواهران بر تجلیل این ایام تلاش می‌کنند.

وی افزود: برگزاری جشن دهه ولایت و امامت و ایام تولد ائمه در پایگاه نرجس شهرک انقلاب و حجاب شهرک شهید بهشتی و حضرت زهرا (س) روستای مغان برگزار شد.

سبحانی خاطرنشان کرد: در این مراسم‌ها «پرسا فرهادی» استاد حوزه علمیه شاهرود در خصوص سبک زندگی علوی و ولایی مطالبی را بیان کرد و در ادامه مداحان اهل بیت به مولودی‌خوانی پرداختند.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای زن شهرستان شهیده میرغفوری از شهدای فاجعه منا و شهیده سادات سیدحسین دریایی از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های بسیج در این ایام است.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری با بیان اینکه ترویج فرهنگ غدیر در جامعه باید انجام شود گفت: با توجه به ظرفیت بسیج و بسیجیان تلاش شده در این دهه برنامه‌های اثرگذار در سطح پایگاه‌های بسیج انجام شود تا بتوانیم در ترویج فرهنگ غدیر سهمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار