دیدار سردار کارگر با خانواده شهید «پژمان زمانی» در کردستان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با حضور در منزل شهید «پژمان زمانی» از شهدای فرماندهی مرزبانی کردستان از خانواده این شهید والامقام تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۵۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ - 07September 2017

به گزارش دفاع پرس از کردستان، در راستای تجلیل از خانواده شهید مرزبانی کردستان شهید «پژمان زمانی» سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با خانواده این شهید دیدار کرد.

صبح امروز سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در منزل شهید «پژمان زمانی» از شهدای فرماندهی مرزبانی با خانواده وی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

در این دیدار که فرمانده مرزبانی استان کردستان و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان نیز حضور داشتند، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر استان کردستان اظهار داشت: قطره قطره خون ریخته شده شهدا ضامن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش دفاع پرس، شهید پژمان زمانی در پنجم شهریور سال 69 در روستای دادانه از توابع شهرستان سنندج به دنیا آمد.

وی در سال 1388 به استخدام نیروی انتظامی در آمد و در 14 فروردین سال 1389 برای ادامه خدمت عازم کردستان و در هنگ مرزی مریوان مشغول به خدمت شد.

این شهید والامقام در 13 فروردین سال 90 در درگیری با عناصر ضد انقلاب و گروهک تروریستی پژاک در پایگاه کانی‌کبود هنگ مرزی مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دشمن زبون، پیکر مطهر این شهید معظم را به آتش کشید.
 
 دیدار سردار کارگر با خانواده شهید «پژمان زمانی» در کردستان
 
انتهای پیام/151
نظر شما
پربیننده ها