عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد مطرح کرد؛

شهدای مدافع حرم در راستای احیای فرهنگ ایرانی اسلامی گام بر می‌دارند

دبیر شورای سیاست گذاری کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی ضمن اشاره به ابعاد راهبردی و اهمیت استراتژیک مبارزات مدافعان حرم،‌ توجه مخاطبان را به اقدام بزرگ این شهدا در راستای احیای فرهنگ ایرانی اسلامی جلب کرد.
کد خبر: ۲۵۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ - 08September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «فرزاد جهان بین»، عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد و دبیر شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در چهاردهمین یادواره سرداران و 42 شهید منطقه شرق کلاردشت (محلات کردیچال، شکرکوه، کوهپر و کلمه) که در مسجد جامع روستای  کلمه برگزار شد، در سخنانی علاج حل مشکلات کشور را توجه به تفکر مقاومت و پایداری دانست و مثال‌هایی از دوران خاطره انگیز دفاع مقدس بیان کرد.

وی به قرارگاه نصرت و پل بعثت اشاره کرد که طی آن رزمندگان اسلام با اتکا به توان داخلی توانستند بر مشکلات و کاستی‌ها فائق آیند.

این استاد دانشگاه در ادامه به ابعاد راهبردی و اهمیت استراتژیک مبارزات مدافعان حرم اشاره و توجه مخاطبان را به اقدام بزرگ این شهدا در راستای احیای فرهنگ ایرانی اسلامی جلب کرد.

این یادواره با مداحی کربلایی «مرتضی  فرجی» و با حضور گرم و پرشور مردم ولایت‌مدار کلاردشت، خانواده‌های معظم شهدا و مسولان استانی و شهرستانی برگزارشد.

از شهدای شاخص این منطقه می‌توان به سرداران شهید «یاسر زندی» و «علی اکبر انگورج تقوی»، روحانی شهید «عباس انگورج تقوی»، دانشجوی شهید «امید زندی» و معلم شهید «عبدالرحیم حاجی نوری» اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار