سردار میرشکار:

اگر غدیر به درستی شناخته شود پشت ولایت خالی نمی‌شود

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: درک و فهم غدیر از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که اگر غدیر به درستی شناخته و فهمیده شود؛ پشت ولایت خالی نمی‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 08September 2017
 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «علیجان میرشکار» از فرماندهان دوران دفاع مقدس شب گذشته در یادواره شهدای «آبروی محله» که در امامزاده عبدالله (ع) روستای اطرب نکا برگزار شد،  با بیان اینکه خداوند ما را خلق کرد تا عبادت کنیم، به سعادت برسیم و مورد امتحان قرار گیریم، اظهار داشت: عبادت مسیر سعادت انسان است.

وی افزود: انسان‌هایی که خدا را عبادت می‌کنند در قرآن به حزب‌الله تعبیر شدند و در مقابل کسانی که در مسیر شیطان قرار گرفته‌اند، حزب شیطان هستند.

این فرمانده دفاع مقدس از انسان به عنوان اشرف مخلوقات یاد کرد و گفت: خداوند برای هدایت ما انسان‌ها 124 هزار پیامبر فرستاد که راه را نشان دهند تا هدایت شویم.

سردار میرشکار غدیرخم را اتمام رسالت رسول اکرم(ص) دانست و افزود: در این روز امام علی(ع) توسط حضرت رسول به عنوان ولی و جانشین معرفی شد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: درک و فهم غدیر از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه اگر غدیر به درستی شناخته و فهمیده شود؛ پشت ولایت خالی نمی‌شود.

سردار میرشکار با بیان اینکه ولایت‌مداری، دینداری، حجاب و توجه به ارزش‌ها نتیجه خون شهدا است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا عاشورایی حرکت کنیم تا بار دیگر حسین(ع) به مسلخ نرود.

وی بیان کرد: کوفیان حسین را یاور نبودند و  حسین(ع) را در کربلا تنها گذاشتند و شهرت، ثروت و قدرت، آنان را از ادامه راه بازداشت.

وی با اعلام اینکه نقشه راه توسط ائمه اطهار(ع) به ما نشان داده شده است و باید در ادامه راه مهدی باور و مهدی یاور شویم، اضافه کرد: دستورالعمل مهدی‌ باوری قرائت دعای ندبه و دستورالعمل مهدی ‌یاوری، قرائت دعای عهد است تا خود را برای مولا و سرور خود امام عصر(عج) آماده کنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا با مهدی باوری و مهدی یاوری، امام عصر خود را یاری کردند، گفت: ما هم باید یادمان بماند با امام زمان خود عهد ببندیم و بیعت کنیم و دل‌هایمان را با شهدا پیوند بزنیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان بر ولایت‌مداری و ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: مطالعه در وصیت‌نامه شهدا راهی برای سعادت ما است و درس‌های آموزنده برای ما دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار