تروریست‌ها باید از بین بروند/ تاکید بر جلوگیری از فرار تکفیری‌ها

وزیر خارجه روسیه با تاکید بر لزوم از بین رفتن تمامی تروریست‌ها در سوریه گفت: هیچ یک از آنها نباید اجازه فرار از این کشور را داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ - 08September 2017
تروریست‌ها باید از بین بروند/ تاکید بر جلوگیری از فرار تکفیری‌هابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری امروز که پس از دیدار با همتای فرانسوی خود در مسکو برگزار شد بر لزوم جلوگیری از فرار تروریست های تکفیری از سوریه به بیرون از این کشور تاکید کرده و این امر را از نگرانی های مشترک میان مسکو و پاریس دانست.

بر اساس این گزارش، سرگئی لاورف گفت: ما در نگرانی فرانسه در خصوص امکان فرار تروریست ها از سوریه به اروپا، آسیا و روسیه و ایجاد خطرات تازه سهیم هستیم.

وی افزود: تروریست ها باید از بین بروند و هیچ یک از آنها نباید اجازه فرار کردن داشته باشد.

لاوروف همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به پیشرفت هایی که در زمینه مذاکرات صلح سوریه به دست آمده تاکید کرد: ما شاهد نشانه های پیشرفت در فرآیند (صلح) هستیم. سه منطقه تنش زدایی در جنوب غرب (سوریه)، غوطه شرقی دمشق و شمال استان حمص هستیم.

وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: ششمین دور از نشست بین المللی صلح سوریه در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ سپتامبر در آستانه برگزار خواهد شد که ما انتظار داریم در این نشست در خصوص (تاسیس) چهارمین منطقه تنش زدایی در ادلیب به توافق برسیم. این سخت ترین (مرحله) است. لذا انجام هماهنگی آن زمان زیادی را می طلبد.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار