در هفته دفاع مقدس قم صورت می‌گیرد؛

غبارروبی قبور مطهر شهدای استان قم توسط نیروهای مسلح

قبور مطهر شهدا در گلزارهای شهدای استان قم همزمان با هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح این استان غبارروبی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ - 10September 2017
غبارروبی قبور مطهر شهدای استان قم توسط نیروهای مسلح«مهدی عباسی» معاون تحقیقات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه کمیته ایثارگران هفته دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم، با اشاره به برگزاری جلسه این کمیته اظهار داشت: کمیته مزبور یکی از کمیته‌های هفت‌گانه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم است که به ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حال برنامه‌ریزی و فعالیت است و نخستین جلسه آن در هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های مختف استان حضور داشتند و هر یک جهت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.

عباسی ادامه داد: از محورهای این جلسه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توسط دستگاه‌های مختلف استان بود که مقرر شد هر دستگاهی شناسایی‌ها و دیدارهای مربوطه را به انجام رساند.

وی خاطرنشان ساخت: دیگر محور جلسه، غبارروبی مزار شهدا در گلزارهای شهدای مختلف استان قم توسط رده های مختلف نیروهای مسلح استان بود.

عباسی تصریح کرد: گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) با حضور کارکنان ناجا، گلزار شهدای شیخان با حضور سبزپوشان سپاه، بهشت معصومه (س) توسط کارکنان پدافند هوایی و گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) نیز با حضور کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی غبارروبی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها