حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بسیج از تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی - اسلامی حمایت می‌کند

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: بسیج اصناف، فرهنگیان و دانش‌آموزی در تفاهم‌نامه‌ای که هفته گذشته با یکدیگر منعقد کردند، متعهد شدند در راستای حمایت از تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی - اسلامی اقدامات مشترکی را انجام دهند.
کد خبر: ۲۵۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ - 10September 2017
بسیج از تولیدکنندگان نوشت افزارهای ایرانی- اسلامی حمایت می‌کند«غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره امضای تفاهم‌نامه‌ای که با بسیج‌های فرهنگیان و دانش آموزی در خصوص حمایت از توزیع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی صورت گرفت، اظهار داشت: در این تفاهم‌نامه وظایف هر سه سازمان بسیج اصناف، بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی مشخص و در این رابطه بسیج اصناف کشور متعهد شده نسبت به تامین کالاهای ایرانی - اسلامی، معرفی تولیدی‌ها و حساس کردن اتحادیه‌های صنفی اقدام کند.
 
وی افزود: بسیج فرهنگیان نیز متعهد شده از طریق آموزش و پرورش ابلاغیه‌ای در خصوص استفاده از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی صادر کند (این ابلاغیه صادر شده) و اگر نواحی آموزش و پرورش و یا مدارس آمادگی برپایی نمایشگاه‌های توزیع نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی را داشته باشند، این آمادگی را به بسیج اصناف اعلام می‌کنند تا اتحادیه‌ها و فروشندگان این قبیل محصولات اقدامات لازم را انجام دهند.
 
حسن‌پور خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی نیز متعهد شده با اطلاع رسانی‌هایی که در این زمینه انجام می‌دهد، دانش آموزان و والدین دانش آموزان را نسبت به خرید و مصرف این گونه محصولات، ترغیب کند و این را از اردوهای تابستانی دانش آموزان آغاز کرده است.
 
رئیس سازمان بسیج اصناف تصریح کرد: در این خصوص اکنون برخی از استان‌ها فعالیت‌های اجرایی خود را آغاز کرده‌اند و امیدواریم در مراکز استان‌ها در نمایشگاه‌هایی که با حضور خود اصناف برگزار می‌شود و حتی کسبه‌های علاقه‌مند، شاهد توزیع محصولات یاد شده باشیم.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار