در برنامه «جهان‌آرا» صورت می‌گیرد؛

بررسی ابعاد حقوقی نسل‌کشی مسلمانان میانمار

برنامه تلویزیونی «جهان‌آرا» با موضوع بررسی ابعاد حقوقی نسل‌کشی مسلمانان در میانمار، یکشنبه شب 19 شهریورماه از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ - 10September 2017
بررسی ابعاد حقوقی نسل کشی مسلمانان میانمار
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دین اسلام به دلیل ویژگی‌های ذاتی خود و آوردن پیام رحمت و مغفرت برای عموم بشریت، همواره مورد بغض و کینه دشمنان خدا قرار داشته است و مسلمانان، به انواع شیوه ها مورد آزار و اذیت کسانی قرار گرفته‌اند که مدعی حقوق بشرند.

زمانی تازه‌مسلمانانی که اولین لبیک‌گویان به دعوت پیامبر اسلام (ص) بودند زیر آفتاب سوزان حجاز و توسط مشرکان مکه مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند و زمانی، در قرن بیست و یکم که آوازه حقوق بشر گوش فلک را کر کرده، پیروان آیین حق در میانمار، بدترین شکنجه ها را تحمل می کنند، همه تنها به یک دلیل، یعنی پذیرش آیین اسلام.

برنامه تلویزیونی «جهان آرا» یکشنبه شب 19 شهریورماه به همین مسئله، یعنی کشتار مسلمانان میانمار اختصاص دارد؛ علیرضا کمیلی دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده و مهدی عوض زاده از مستندسازان کشورمان، مهمانان این برنامه خواهند بود و با محمد حسین بدری، مجری و کارشناس جهان آرا به بحث پیرامون ابعاد و چرایی این موضوع دردناک می نشینند.

همچنین قرار است ارتباط زنده ای از مرز میانمار و بنگلادش درباره بررسی ابعاد حقوقی نسل کشی قوم روهینگیا را در این برنامه شاهد باشیم.

«جهان آرا» ساعت 22:00 روی آنتن زنده شبکه افق می‌رود و تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها