امیر گرامی به دفاع پرس خبر داد؛

مقدمات کنگره شعر استان‌ها تدوین می‌شود/ ابلاغ برنامه‌های جایزه یوسف و کتاب سال دفاع مقدس به مدیران استانی

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: تدوین کنگره شعر استان‌ها و ابلاغ برنامه‌های جایزه یوسف و کتاب سال دفاع مقدس از جمله اتفاقاتی است که در همایش مدیران استانی به آن خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۲۵۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 10September 2017
تدوین مقدمات کنگره شعر استان‌ها/ ابلاغ برنامه‌های جایزه یوسف و کتاب سال دفاع مقدس به مدیران استانی

امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس از برگزاری نشست استانی این سازمان خبر داد و اظهار داشت: همایش تخصصی دو روزه مدیران سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به دلیل تغییرات ساختاری، برای ابلاغ دستورالعمل‌های کاری، همدلی و هماهنگی در تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش که با میزبانی از مدیران ادبیات و آموزش استان‌ها برگزار خواهد شد طی دو روز از چهارشنبه 22 شهریور با مراسم افتتاحیه آغاز و سپس با برگزاری مراسم اختتامیه در روز پنج شنبه خاتمه پیدا خواهد کرد. کارگاه‌های تخصصی، تبادل تجربه و گفت‌وگوی صمیمی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش است. همچنین استان‌های برتر در فعالیت‌های یک ساله، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: پایه‌گذاری کنگره شعر دفاع مقدس در 32 استان کشورمان یکی دیگر از برنامه‌های این کنگره خواهد بود. ما در سال‌های گذشته بر اساس تجربیاتی که از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کسب کردیم متوجه شدیم حضور دفاتر و مدیران استانی در این همایش‌ها موجب همدلی و تبادل نظر در کارها می‌شود که به نمایشگاه‌های استانی نیز رونق می‌دهد.

امیر گرامی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه آموزش جایزه داستان کوتاه یوسف و کتاب سال دفاع مقدس از جمله ماموریت‌های دیگری است که در این همایش مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از برگزاری چندین جلسه سخنرانی خبر داد و گفت: امیر حسینی مدیر گروه معارف شهید صیاد شیرازی، امیر گودرزی مدیر انتشارات ارتش و امیر گلفام رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از مهمانان و سخنرانان ویژه این همایش خواهند بود.

‌ رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس خاطر نشان کرد: کارگاه‌های تخصصی مفصلی در رشته آموزش دفاع مقدس و تربیت راویان که در سفرهای راهیان نور به کار گرفته می‌شوند در این همایش برگزار خواهد شد که تمام برنامه‌های آن ضبط و به صورت (DVD) در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها