در نشست ویژه سران کشورهای اسلامی درباره مسلمانان میانمار تأکید شد؛

توقف جنایت‌ها و ضرورت کمک‌های انسان‌دوستانه به آسیب‌دیدگان و آوارگان روهینگیا

سران شرکت‌کننده در نشست علم و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی در نشستی فوق‌العاده، وضعیت مسلمانان آسیب‌دیده و آوارگان میانمار را بررسی و در بیانیه‌ای بر ضرورت پایان بخشیدن به خشونت‌ها و ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه تأکید کردند.
کد خبر: ۲۵۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱ - 10September 2017
ابراز نگرانی عمیق از جنایت و خشونت علیه مسلمانان روهینگیا/ تأکید بر توقف جنایت‌ها و ضرورت کمک‌های انسان‌دوستانه به آسیب‌دیدگان و آوارگان

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور طی دیشب و امروز در دیدار با رؤسای جمهوری ترکیه، ونزوئلا، آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان بر ضرورت توجه جدی جهان اسلام به وضعیت آسیب‌دیدگان مسلمان و آوارگان منطقه روهینگیا میانمار تأکید کرد.

بیانیه سران کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس علم و فناوری سازمان همکاری‌های اسلامی، ضمن ابراز نگرانی شدید از جنایت و خشونت علیه مسلمانان منطقه روهینگیا در میانمار، خواستار توقف فوری حمله به مسلمانان در این منطقه شده است.

سران حاضر در اجلاس آستانه، همچنین بر ضرورت سازماندهی جمعی و همکاری کشورهای اسلامی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به آسیب‌دیدگان و آوارگان تأکید کردند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار