حاجی دلیگانی در جمع دانشجویان:

جبهه مقاومت را در شرق آسیا تشکیل خواهیم داد/ تشکیل پرونده علیه جنایتکاران میانمار توسط قوه قضائیه

نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجوان معترض به کشتار مسلمانان میانمار با تاکید بر لزوم تشکیل بسیج جهانی مستضعفین گفت: جبهه مقاومت را همان‌گونه که در غرب آسیا تشکیل دادیم، در شرق آسیا هم باید تشکیل دهیم.
کد خبر: ۲۵۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ - 10September 2017
جبهه مقاومت را شرق آسیا تشکیل خواهیم داد
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مجلس شورای اسلامی در تجمع دانشجويان تهرانی که عصر امروز در اعتراض به كشتار مسلمانان ميانمار در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد، با تاکید بر لزوم کمک به مردم میانمار اظهار داشت: امروز مسلمانان میانمار به وضع فجیعی کشته و حتی از وطن خود آواره می‌شوند و این در حالی است که ما فقط از بخشی از اخبار این جنایات مطلع می‌شویم.
 
وی ادامه داد: این جنایات علیه مردم میانمار زیر سر آمریکا، انگلیس و صهیونیسم جهانی است که توسط ایادی آنها یعنی دولت میانمار و ارتش خونخوار این کشور انجام می‌شود.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به مدعیان حقوق بشر گفت: آیا این کشتارها، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت نیست؟ چگونه است که شما برای یک حیوان اشک تمساح می‌ریزید؛ ولی در برابر این کشتار سکوت کرده‌اید؟
 
حاجی دلگانی ادامه داد: همه مستکبران عالم از جمله شیطان بزرگ بدانند پوزه آنها را به خاک می‌مالیم و ما به فرموده امام خمینی (ره)، بسیج جهانی مستضعفین را تشکیل خواهیم داد و جبهه مقاومت را همان گونه که در غرب آسیا تشکیل دادیم، در شرق آسیا هم باید تشکیل دهیم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر شورای امنیت و سازمان ملل در گذشته نسبت به جنایت‌های دولت‌مردان میانمار علیه مسلمانان سکوت اختیار نمی‌کردند، اکنون جنایت‌هایی که در این کشور در حال رخ دادن است، روی نمی‌داد.
 
وی ادامه داد: همان‌گونه که جنایتکاران و نیروهای شیطانی قراردادهای مشترک با یکدیگر منعقد می‌کنند و یا سازمان‌های مشترک تشکیل می‌دهند، ما هم وظیفه داریم برای حمایت از مظلومین نیروی مشترک تشکیل دهیم.
 
حاجی دلیگانی گفت: قوه قضائیه وظیفه دارد علیه جنایتکاران میانمار پرونده تشکیل دهد و در دفاع از مظلومین میانمار اقدام کند. وزارت امور خارجه هم باید از لاک دفاعی خود بیرون بیاید و اقدام عملی در حمایت از مردم  میانمار انجام دهد.
 
 انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار