حضور غرفه «حنظله» با 300 عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه استانی البرز

غرفه انتشارات «حنظله» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با 300 عنوان کتاب در زمینه آثار دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان در هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز است.
کد خبر: ۲۵۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ - 11September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، عصر یکشنبه 19 شهریورماه مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز با حضور سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، «محمد سلگی» سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و سایر مسئولان ارشد استانی برگزار شد و غرفه «حنظله» با 300 عنوان کتاب در زمینه آثار دفاع مقدس مورد توجه و استقبال مسئولان و مهمانان قرار گرفت.

غرفه کتاب انتشارات «حنظله» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیش از 300 عنوان کتاب پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به کتب و آثار دفاع مقدس است. 

در حاشیه این مراسم «ابوالفضل اسلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس ضمن ابراز خوشنودی از چنین برنامه‌های کلان فرهنگی در سطح استان اظهار داشت: کتاب بستر مناسبی برای حفظ ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌های بعدی است، از این رو توجه به چاپ و نشر کتب و آثار فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و سیره شهدا همیشه از اولویت‌های فعالیت اداره حفظ آثار البرز بوده است.

امضای طومار در محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار، غرفه‌های فروش لوازم التحریر ایرانی، نمایش خیابانی، ایستگاه سرگرمی کودکان و جشن امضای کتاب از سایر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه همه روزه تا 25 شهریورماه از ساعت 15 الی 22 در سالن دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی استان البرز واقع در خیابان شهید مطهری پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. 

درخشش غرفه آثار دفاع مقدس با بیش از 300 عنوان کتاب در نمایشگاه استانی البرز


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار