سردار رحیمی:

به دنبال رفع معضلات ترافیکی هستیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هدف ما ایجاد ترافیکی روان و سبک برای مردم است؛ چرا که مسئله ترافیک، امروز از دغدغه‌های مردم است.
کد خبر: ۲۵۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ - 11September 2017
به دنبال رفع معضلات ترافیکی هستیم
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (دوشنبه 20 شهریور) از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بازدید کرد.

سردار رحیمی در حاشیه این بازدید که سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وی را همراهی می‌کرد، اظهار داشت: امروز موضوع ترافیک، از مهمترین و چالش برانگیزترین مسائل شهری محسوب می‌شود که به طور ویژه در تدابیر و برنامه‌های ما قرار دارد.
 
وی افزود: هدف ما ایجاد ترافیکی روان و سبک برای مردم است؛ چرا که مسئله ترافیک، امروز از دغدغه‌های مردم است که ما به دنبال مرتفع نمودن این مشکل و معضل از زندگی مردم هستیم.
 
سردار رحیمی عنوان داشت: ما خدمتگزار و خادم مردم هستیم و باید به نحو مطلوب و احسن برای آرامش و امنیت آنان تلاش کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه در پلیس راهور، راهنمایی مقدم بر رانندگی است، اظهار داشت: موضوع آموزش موضوعی مهم و اساسی است که باید بطور جدی و مستمر در حوزه ترافیکی پیگیری و اجرا شود.
 
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید از پایه موضوع آموزش ترافیکی را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: هزینه کردن در بخش آموزش در حقیقت سرمایه گذاری بلند مدتی است که سود سرشاری را به دنبال خواهد داشت.
 
وی گفت: هر چه که به مقوله آموزش بیشتر و بهتر پرداخته شود، نتیجه‌ای بهتر را در حوزه ترافیکی شاهد خواهیم بود؛ از این رو باید نلاش کنیم که موضوع ترافیکی را در جامعه نهادینه کنیم.
 
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ترافیکی مدون و منسجمی را طرح‌ریزی و اجرا و همه را به رعایت این مهم دعوت کنیم تا شاهد پایبندی جامعه به فرهنگ ترافیکی و به دنبال آن ترافیک روان و کاهش حوادث ناگوار ترافیکی باشیم. 
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار