معرفی کتاب؛

روایتی از زندگی خلبان آسیایی در «آسمانی‌تر از عشق‌»

کتاب «آسمانی‌تر از عشق‌» با محوریت داستان زندگی شهید سرلشکر خلبان «سیدنصرالله آسیایی» از سوی انتشارات «سوره سبز» منتشر شده است.
کد خبر: ۲۵۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ - 11September 2017
روایتی از زندگی خلبان آسیایی در «آسمانی‌تر از عشق‌»
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «آسمانی‌تر از عشق‌ بر اساس زندگی شهید سرلشکر خلبان سیدنصرالله آسیایی» نوشته و به بازار نشر عرضه شده است.

کتاب در 6 فصل شامل «شبیه سایه‌های مرد»، «مرصاد و یادمان‌های پرندگان»، «خاطرات عمو»، «ازدواج»، «صبح آزادی» و «...دوستی کی سر آمد، شهریاران را چه شد؟» تدوین شده است.  

نویسنده در مقدمه کتابش آورده است:
 
«کتاب پیش‌رو، داستان شیدایی نسلی است که جانانه با همه تعلقات ریز و درشتشان به زندگی دنیا، دست از خواسته‌های خویش شستند و با ارزش‌‌ترین دارایی خود را برای ما که اکنون به دور از غوغای جنگ و خون‌ریزی همسفر ثانیه‌های حیاتیم، نثار کردند.»       
 
قسمتی از متن کتاب:
 
«حقیقتاً وقتی صحبت از شهدا می‌شود و مخصوصا اگر صحبت درباره‌ «سادات آسمان» سید بزرگوار آسیایی باشد. منقلب می‌شوم. به من حق بدهید. صحبت از یک سال و دو سال و ده سال رفاقت نیست. سال هزار و سیصد و چهل و شش من و سید با هم وارد دانشکده‌ افسری شدیم. ایشان سابقه‌اش در ارتش بیش‌تر از من بود. چرا‌که دوره‌ درجه‌داری را در ارتش گذرانده بود. به همین خاطر در دانشکده افسری به‌عنوان ارشد هم  را راست و ریست می‌کرد. 

تمام دوران آموزش همراه هم بودیم. در تمام اردوگاه‌ها، آموزش‌های کویر و کوهستان و سایر دوره‌ها، جایی که اگر بودیم با هم می‌رفتیم. آخر سر هم سال هزار و سی صد و چهل و نه از دانشکده‌ افسری فارغ‌التحصیل شدیم.» 
 
«آسمانی‌تر از عشق» در 216 صفحه به قلم «محمد عبدی» نوشته و در 2 هزار نسخه از سوی انتشارات «سوره سبز» منتشر شده است.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها