معاون شهردار تهران خبر داد؛

استفاده 20 هزار هیات و مسجد از امکانات «عطرسیب»

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از استفاده بیش از 20 هزار هیات و مسجد از خدمات نمایشگاه «عطر سیب» خبر داد و گفت: محصولات این نمایشگاه 20 تا 40 درصد تخفیف دارد.
کد خبر: ۲۵۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ - 11September 2017
استفاده 20 هزار هیات و مسجد از امکانات «عطرسیب»به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه «عطر سیب» با بیان این که بسیار تلاش کردیم که زمان برگزاری نمایشگاه را طولانی تر کنیم، گفت‌: به دلیل برگزاری اعیاد مختلف در این مدت موفق نشدیم که مدت زمان برگزاری نمایشگاه را افزایش دهیم.

وی با اشاره به این که امروز شاهد هستیم که پانزدهمین دوره نمایشگاه به لطف خدا افتتاح شده است، گفت‌: رویکرد مدیریت شهری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تسهیلگری است و سعی داریم با استفاده از ظرفیت‌های خود به تشکل‌های مردم نهاد کمک کنیم.

عبداللهی با بیان این که نیازهای هیات‌های عزاداری احصا و در سه مرحله فراخوان از تولید کنندگان محصولات را ارائه کردیم، گفت‌: کارشناسان فنی، ارزیابی دقیقی از محصولات داشته و سه شاخص کیفیت، قیمت و تولید ملی را در دستور کار خود قرار دادند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در ادامه با بیان این که امروز شاهد هستیم که 252 غرفه برای پاسخگویی به نیاز هیات های عزاداری در نمایشگاه «عطر سیب» بر پا شده است، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که بیش از 20 هزار مسجد، هیات های عزاداری و ... از این خدمات و امکانات استفاده کنند.

عبداللهی افزود: هیات های عزاداری قدرت نرم نظام هستند.

منبع: ایسنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار