سامانی:

سقف قیمت‌ بلیت‌های پرواز عتبات تعیین شد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از تعیین سقف نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات در اربعین امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد - نجف و تهران - نجف به ترتیب 1.5 میلیون تومان و یک میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۲۵۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 11September 2017
سقف قیمت بلیت پرواز عتبات تعیین شد
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مقصود اسعدی‌سامانی» دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به جلسه مشترک دیروز ایرلاین‌ها، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری با موضوع تعیین نرخ پرواز عتبات عالیات برای ایام اربعین اظهار داشت:‌ نرخ‌گذاری انجام شده برای پروازهای مذکور در بازه زمانی 13 آبان‌ تا 22 آبان‌ماه است.

وی ادامه داد:‌ مطابق توافق صورت گرفته نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد - نجف و مشهد - بغداد  1.5 میلیون تومان تعیین شده است.

وی با بیان این‌که نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت تهران - نجف و تهران - بغداد نیز یک میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است، تاکید کرد: قیمت بلیت پرواز از سایر شهرهای کشور به شهرهای نجف و بغداد نیز یک میلیون و 200 هزار تومان است.

سامانی با اعلام این‌که نرخ بلیت افراد زیر 12 سال معادل 75 درصد نرخ بلیت بزرگسالان است، افزود: نرخ‌ بلیت پرواز تهران - نجف 600 هزار تومان و قیمت بلیت یک طرفه مشهد - نجف نیز 750 هزار تومان تعیین شده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اعلام این‌که قیمت بلیت پروازهای بیزینس بر اساس تعرفه ایرلاین‌ها اعلام می‌شود، اظهار کرد: مقرر شده شرکت‌های‌ هواپیمایی نسبت به فروش تدریجی اقدام کنند. در این راستا لیست دفاتر مجوزدار در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی بارگذاری می‌شود.

سامانی بیان کرد: به هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم با توجه به این‌که ظرفیت پروازها محدود است از مسیرها و مُدهای دیگر حمل‌ونقل برای عزیمت به عتبات عالیات استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که ایرلاین‌ها از تمام ظرفیت‌های خود در این ایام استفاده می‌کنند، تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی تا 20 مهر ماه فرصت دارند برای پروازهای اربعین برنامه‌ریزی کرده و مجوز‌های لازم را دریافت کنند و از این تاریخ به بعد تکلیف پروازها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها