هدایت عنوان کرد؛

برنامه‌ریزی جهت کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بیشتر در «صبا باتری»

مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع گفت:‌ به دنبال اجرای برنامه‌هایی جهت کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بیشتر هستیم.
کد خبر: ۲۵۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 11September 2017
برنامه‌ریزی جهت کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بیشتر در «صبا باتری»به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «سیدمجید هدایت» معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع در همایش سراسری خانواده بزرگ صبا باتری که صبح امروز (دوشنبه 20 شهریور) در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما با نگاه 20 ساله و بر مبنای برنامه چهار ساله حرکت می‌کنیم که امسال اولین سال ورود به برنامه دوم چهار ساله است.

وی افزود: امروز توانسته‌ایم بر اساس حرکت در یک مسیر صحیح به بنگاه‌ بزرگ اقتصادی تبدیل شویم.

مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی با اشاره به اینکه به دنبال اجرای برنامه‌هایی جهت کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری بیشتر هستیم، افزود: در این مسیر ساختارهای خوبی ایجاد کرده و گام‌های مناسبی برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با روش 40 سال قبل نمی‌توان در عرصه تولید حرکت کرد، بیان داشت: برای به روز بودن باید در عرصه‌های تحقیقاتی سرمایه گذاری کرد. باید با جوانان توانمند و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان به دنبال تحول در عرصه اقتصاد باشیم.
 
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با همت و تلاش متخصصان و جوانان توانمند کشور توانسته‌ایم گام‌های بزرگی در چرخه اقتصادی با مصرف کمتر انرژی و با بهره‌وری بیشتر برداریم. 
 
وی تصریح کرد: مجموعه ما به سیستم هوشمند مدیریتی مجهز است که با استفاده از یک نرم افزار داخلی قادر به کاهش قابل توجه مصرف انرژی هستیم.
 
هدایت اضافه کرد: امروز توانسته‌ایم مرکز طراحی و توسعه باتری‌های خودرویی را تاسیس کنیم که پس از طی مراحل ساخت می‌توان در این مرکز آن را مورد آزمایش و دسته‌بندی قرار داد.
 
وی گفت: ما برای تضمین کیفیت کار خود بخشی از درآمد را صرف هزینه‌های تحقیقاتی می‌کنیم و در این رابطه تاکنون با برخی از مراکز تحقیقاتی کشور کار تعریف کرده‌ایم.
 
هدایت خاطرنشان کرد: امروز روند ساخت باتری‌ها، سه نسل را در عرصه صنعت گذرانده است و ما برای حضور در عرصه رقابتی باید کیفیت کار خود را ارتقا بخشیم.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار