سردار کریمی به دفاع پرس خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه ثبت اینترنتی تقاضای خروج از کشور برای مشمولان در تمامی استان‌ها همزمان با هفته ناجا

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از راه‌اندازی سامانه ثبت اینترنتی تقاضای خروج از کشور برای مشمولان در تمامی استان‌ها همزمان با هفته ناجا خبر داد.
کد خبر: ۲۵۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ - 12September 2017
راه‌اندازی ثبت خروج اینترنتی در تهران و 5 استان کشور
سردار «ابراهیم کریمی» جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره ثبت اینترنتی تقاضای خروج از کشور برای مشمولان خدمت اظهار داشت: در حال حاضر سامانه ثبت اینترنتی در تهران و 5 استان راه‌اندازی شده است.
 
وی ادامه داد: مقدمات راه‌اندازی این سامانه برای دیگر استان‌ها نیز در حال انجام است و همزمان با هفته نیروی انتظامی صورت خواهد گرفت.
 
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه مشمولان تهرانی و 5 استان دیگر در حال حاضر از این امکان استفاده می‌کنند، عنوان کرد:‌ مشمولان دانشجو با ثبت اینترنتی درخواست خود و پس از تایید دانشگاه مجوز خروج آن‌ها صادر خواهد شد و دیگر نیاز به مراجعه به سازمان وظیفه عمومی و پلیس +10 نیست. همچنین مشمولانی که باید وثیقه پرداخت کنند، از طریق همین سایت می‌توانند اقدام کنند.
 
کریمی با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در سراسر کشور آماده دریافت درخواست مشمولان جهت حضور در پیاده روی اربعین است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار