تهیه‌کننده «دریاچه ماهی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«دریاچه ماهی» در 10 سالن نمایش تهران اکران می‌شود/ انجمن سینمای دفاع مقدس از دریاچه ماهی حمایت نکرد

سعید سعدی گفت: اکران «دریاچه ماهی» از فردا در 10 سالن نمایش شهر تهران آغاز می‌شود و به مرور زمان سالن‌هایی در شهرستان‌ها به آن اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ - 12September 2017
اکران تهران«دریاچه ماهی» با 10 سالن نمایش/ انجمن سینمای دفاع مقدس از دریاچه ماهی حمایت نکرد

«سعید سعدی» تهیه کننده فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با بیان اینکه مسئولان سینمای دفاع مقدس هیچ حمایتی از این فیلم به عمل نیاورده‌اند، اظهار داشت: عملکرد ضعیف مدیران سینمای دفاع مقدس به قدری است که ما برای اکران این اثر سینمایی اکنون با مشکل روبه‌رو هستیم. مدیران ما فقط مدیر شعار و عکس یادگاری هستند.

وی گفت: برای جذب حمایت در بخش اکران و نمایش به انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس مراجعه کردیم؛ اما متاسفانه آن‌ها گفتند هیچ حمایتی از فیلم شما نخواهیم کرد. این در صورتی است که انجمن به آثار سینمایی غیر دفاع مقدس کمک و حمایت می‌کند؛ ولی «دریاچه ماهی» که یک فیلم دفاع مقدسی و تولید شده در بخش خصوصی است را حمایت نمی‌کنند.

تهیه کننده فیلم «دریاچه ماهی» تصریح کرد: اگر فیلم ما یک اثر ضعیف هم باشد نباید برخورد قهر آمیزی با آن صورت گیرد. عدم حمایت انجمن سینمای دفاع مقدس از یک فیلم دفاع مقدسی باعث دلزدگی کارگردانان جوان خواهد شد.

سعدی درباره حمایت فارابی نیز افزود: سازمان سینمایی فارابی در تولید فیلم «دریاچه ماهی» 50 درصد مشارکت داشته است و کمک دیگری برای ارائه به این فیلم در بخش اکران ندارد. مدیران سینمای دفاع مقدس باید مشکلاتشان را با این فیلم مطرح کنند تا ما در تجربه‌های بعدی دچار آن نشویم و در پی رفع اشکال آن باشیم.

وی ادامه داد: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس امروز در سراسر کشور مراکز اکران و نمایشی را در اختیار دارد که می‌تواند محافل مناسبی برای نمایش آثار سینمای دفاع مقدس باشد که متاسفانه آن را از ما دریغ می‌کنند.

تهیه کننده فیلم «دریاچه ماهی» درباره زمان اکران این اثر سینمای دفاع مقدس، گفت: اکران «دریاچه ماهی» از فردا در تهران با 10 سالن نمایش آغاز خواهد شد و در شهرستان‌ها نیز سالن‌هایی را هماهنگ کرده‌ایم که به مرور زمان سالن‌های شهرستان‌ها اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها