وصیت‌نامه شهید یوسف دمیرچلی/ امام خمینی (ره) ما را با واقعیت اسلام آشنا کرد

شهید دمیرچلی در وصیت‌نامه خود آورده است: من خود آگاهانه این راه را انتخاب کردم، چون‌ که رهبر ما امام خمینی (ره)، ما را از نیستی به دنیای واقعیت اسلام راهنمایمان کرد، رهبری که هرکارش برای رضای خداست.
کد خبر: ۲۵۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ - 12September 2017
وصیت‌نامه شهید یوسف دمیرچلی/ رهبر انقلاب ما را با واقعیت اسلام آشنا کرد
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «یوسف دمیرچلی» 21 دی 1338 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه شد. شهید دمیرچلی سرانجام 14 مرداد 62 در پنجوین عراق به درجه شهادت نائل آمد. پیکر مطهر وی تا سال 70 مفقودالاثر بود.
 
وصیت‌نامه شهید «یوسف دمیرچلی»
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
ان تنصروا ا... ینصرکم و یثبت اقدامکم.
«اگر یارى کنید خدا را، خدا یارى می‌کند شما را و ثابت قدمتان می‌کند.»
 
خدایا، تو خود آگاهی که من چه بودم و چگونه شخصی بودم و چگونه به کمک خودت خود را بیرون کشیدم. پس خدایا خود به لطف و بزرگیت، کمکم کن تا آخرین نفس فقط در راه اسلام قدم بردارم. اکنون که در این راه قدم می‌گذارم برای احیای اسلام و قرآن گام بر می‌دارم.
 
من خود آگاهانه این راه را انتخاب کردم چون که خون سرخ شهیدان آگاهی دهنده این راه است چون‌ که رهبر ما امام خمینی (ره) آگاهی دهنده این راه است چون‌ که رهبر ما امام خمینی (ره)، ما را از نیستی به دنیای واقعیت اسلام راهنمایمان کرد، رهبری که هرکارش برای خداست و هر عملش برای خداست رهبری که نیتش جز رضای الله نیست. رهبری که آقا امام زمان (عج) سفارش او را کرده است. رهبری که انسان‌ها را آگاه می‌کند تا علیه ظلم قیام کنند رهبری که راه خدا شناسی را به ما آموخت تا لذت خدا دوستی را در دو جهان بچشیم.
 
اصلا باید صفحات پر شود و دیگر چیزی ننویسم ولی چه کنم؟ هر چه بگویم، هرچه بگویید، باز هم کم است و اما مادر عزیزم، از این‌که برای من خیلی زحمت کشیدی و من نتوانستم حتی جبران یکی از آن‌ها را بنمایم، خیلی تشکر می‌کنم و امیدوارم که خداوند در هر دو دنیا شما را عزت و سعادت بدهد و از این‌که شما را خیلی اذیت کردم مرا ببخشید.
 
پدر عزیزم از این‌که زحمات فراوانی برای من متحمل شدید و شما را خیلی اذیت کردم مرا ببخشید. امیدوارم که خداوند شما را مشمول رحمت خود بکند.
 
خواهران عزیزم که حق بزرگی برگردن من داشته‌اید و نتوانستم آنرا ادا کنم، مرا ببخشید و اما برادر عزیزم هر چه می‌توانید برای خدمت به اسلام و مسلمین کوشا باشید.
 
از تمام فامیل، دوستان، آشنایان، همسایه‌ها و همکاران بخواهید که از گناهان من بگذرند و مرا عفو کنند. ان شاء الله خداوند به همگی شما توفیق و سعادت مرحمت نماید.»
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار