2 انتصاب جدید در بنیاد شهید و امور ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در احکام جداگانه‌ای مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد و مشاور در امور بانوان شاهد و ایثارگر را منصوب کرد.
کد خبر: ۲۵۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ - 12September 2017
انتصاب مشاور جدید رئیس بنیاد شهید در امور بانوان
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی علی گودرزی را به عنوان مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
 
در بخشی از این حکم رئیس بنیاد شهید اظهار امیدواری کرده است که با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم به دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان، با رویکردی فرهنگی تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

این انتصاب با توجه به پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و بازنشستگی محمود ناظری مدیرکل سابق برنامه و بودجه انجام شده است.

معاون رئیس جمهور همچنین طی حکم دیگری نرگس جلیلی را به عنوان مشاور در امور بانوان شاهد و ایثارگر منصوب کرد و از خدمات خانم صدیقه کاوه در طول مدت خدمت به عنوان مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر تشکر کرده است.

نرگس جلیلی همسر جانباز و از نخبگان مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر است که به عنوان مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر منصوب شده است.

انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار