رئیس سازمان بسیج ورزش خبر داد؛

ساخت 3 هزار سالن ورزشی توسط بسیج

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی بسیج در کانون امام علی (ع) استان زنجان، گفت: در پنج سال اخیر 3 هزار سالن ورزشی توسط بسیج ساخته شده است که در بسیاری از این سالن‌ها ورزش قهرمانی دنبال می‌شود.
کد خبر: ۲۵۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 12September 2017

توجه به منش پهلوانی و سجایای اخلاقی در بین ورزشکارانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «کاظم یزدانی» رئیس سازمان بسیج ورزش در مراسم افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی بسیج در کانون امام علی(ع) استان زنجان، اظهار داشت: برای درخشش در رده‌های مختلف ورزشی باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: برای مطرح شدن در سطح کشوری مدیران نیز باید با برنامه‌ریزی دقیق بستر کار را برای ورزشکاران فراهم کنند، و ورزشکاران با همت مضاعف در این زمینه قدم بردارند.

سردار یزدانی با اشاره به اینکه رسیدن به موفقیت در ورزش‌های رزمی، جزو اولویت‌های بسیج محسوب می‌شود، تصریح کرد: از همین رو از 6 سال قبل پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی بسیج راه‌اندازی شده است.

وی گفت: در پنج سال اخیر 3 هزار سالن ورزشی توسط بسیج ساخته شده است که در بسیاری از این سالن‌ها ورزش قهرمانی دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج ورزش با اشاره به اینکه داشتن منش پهلوانی و سجایای اخلاقی از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه ورزشکاران قرار گیرد، گفت: در واقع این بحث مهم‌ترین موضوع در موفقیت ورزشکاران محسوب می‌شود.

یزدانی به برگزاری نهمین المپیاد ورزشی بسیج اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها بین یک‌هزار و 200 ورزشکار از 32 استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار