فرمانده سپاه زنجان:

برخی از ارگان‌ها و سازمان‌ها در اجرای اردوهای راهیان نور همکاری نمی‌کنند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان زنجان گفت: برخی از ارگان‌ها و سازمان‌ها متاسفانه در اجرای اردوهای راهیان نور همکاری نمی‌کنند این در حالی است که شهدا از جان و زندگی خود به‌خاطر ملت ایران گذشتند.
کد خبر: ۲۵۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ - 12September 2017

راهیان نور باعث ثبات روحیه حماسی می شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان زنجان در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ما همیشه در حال دفاع بودیم، دفاع از انقلاب، دفاع از قرآن، دفاع از خون پاک شهدا و ارزش‌های انقلاب بوده و هستیم.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی، جنگی جهانی در مقیاس کوچک‌تر بود که دنیا در یک سمت و ایران در جبهه دیگر قرار داشت، ملت ایران هشت سال در مقابل دنیا با دستان خالی ایستاد و شهدای گرانقدری تقدیم به اسلام و انقلاب اسلامی نمود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های خاص دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز آمریکا و اسرائیل جرأت جنگ با ایران را ندارند و این نشان از روحیه حماسی رزمندگان اسلام است.

کرمی خاطرنشان کرد: راهیان نور باعث ثبات روحیه حماسی می‌شود و از اولویت‌های مهم کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر کشور به این روحیه نیاز دارد.

فرمانده سپاه استان زنجان افزود: برخی از ارگان‌ها و سازمان‌ها متاسفانه در اجرای اردوهای راهیان نور همکاری نمی‌کنند این در حالی است که شهدا از جان و زندگی خود به‌خاطر ملت ایران گذشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها