روز شمار دفاع مقدس (شهریور سال 1362)؛

ابرقدرت‌های شرق و غرب به قدرت و اهمیت ما پی برده‌اند

مسئول بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته جنگ در سال 1362 گفت: همه ابرقدرت‌های شرق و غرب و آنهائی که همیشه به فکر نابودی محرومین و مستضعفین هستند در این برهه از زمان به قدرت و اهمیت ما پی‌ برده‌اند.
کد خبر: ۲۵۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ - 12September 2017
دنیا به قدرت و اهمیت ما پی برده است/// کل خبر بازخوانی دقیق و تنظیم خبری شود///به گزارش دفاع پرس از کرمان، دو رویداد دفاع مقدس استان کرمان در 21 شهریور سال‌ 1362 و سال 1360 با موضوع گرامیداشت هفته جنگ منتشر شده است و در تاریخ دفاع مقدس این استان ثبت شده است را مرور می‌کنید.

21 شهریور سال 1362

گفت‌وگو با مسئول بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمان با موضوع گرامیداشت هفته جنگ

مسئول بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمان در رابطه با بزرگداشت هفته جنگ در یک گفت‌وگوی اختصاصی نقطه‌نظرهای خود را مورد جنگ تحمیلی و نقش نیروهای مردمی و کمک‌های مردم در پیروزی جنگ بیان کرد.

وی گفت: خداوند مردم با ایمان را امتحان می‌کند و برای ملت ما همین مسئله جنگ است که تعهد ما را نسبت به اسلام و مکتب‌مان نشان می‌دهد که چه اندازه است. خوشا به حال کسانی که در این جنگ امتحان خوبی پس داده‌اند و به یاری اسلام و قرآن شتافته‌اند.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام فرمودند «جنگ به دست امت است» واقعاً همین طور است، زیرا مردم ما از آن سستی و دلهره بیرون آورده و عامل اصلی همین جنگ بود که مردم ما را منسجم کرد و الان در دنیا افتخاری را کسب کرده‌اند که همه ابرقدرت‌های شرق و غرب و آنهائی که همیشه به فکر نابودی محرومین و مستضعفین هستند، بوسیله حملاتی که توسط رزمندگان ما انجام داده می‌شود عقب‌نشینی می‌کنند و دیگر این فکر را در سر خود نپرورانند که با هر قدرتی و هر ملتی می‌توان جنگید و آنها را نابود کرد و ما در این برهه از زمان در جهان می‌توانیم افتخار کنیم و دنیا به قدرت و اهمیت ما پی‌ برده‌اند.

وی در رابطه با نقش کمک‌های مردم در بیرون جنگ گفت: مشکلات این مملکت همیشه به دست مردم توانا و انقلابی ایران حل می‌شود و مردم نقش اساسی دارند و اگر ایثارگری‌ها و کمک‌های مالی نبود یقینا دولت ما قادر به اداره جنگ نبود و ما مدیون ملت هستیم که سربازان امام زمان (عج) را یاری می‌کنند و همان گونه که شهید مظلوم بهشتی عزیز در این رابطه گفته‌اند «بهشت را به بهانه نمی‌دهند بلکه بهشت را به بها می‌دهند».

حجت‌الاسلام رنجبر در پایان این گفت‌وگو در رابطه با بزرگداشت هفته جنگ گفت: به خواست خداوند و حضور مردم در صحنه و رهبریت قاطع حضرت امام نزدیک به چهار سال است که ما در جنگ شرکت داریم و هنوز مردم سست نشده‌اند، بلکه منسجم‌تر شده‌اند و از آنان درخواست می‌کنیم مانند گذشته رزمندگان را در جبهه‌های یاری کنند.

21 شهریور سال 60

اطلاعیه ستاد برگزاری مراسم هفته جنگ در شهرستان بم

ستاد برگزاری مراسم هفته جنگ در شهرستان بم دومین اطلاعیه خود را به این شرح منتشر کرد.

بسمه تعالی

ستاد برگزاری مراسم سالگرد جنگ تحمیلی در شهرستان بم در نظر دارد یک‌سری مسابقه مقاله‌نویسی و طراحی در رابطه با جنگ تحمیلی برگزار نماید.

بدین وسیله از کلیه خواهران و برادران علاقمند دعوت می‌شود طرح‌ها و مقالات خود را از 20 تا 60/6/28 همه روزه صبح‌ها ازساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 3 الی 5 به ستاد برگزاری مراسم سالگرد جنگ تحمیلی ارسال نمایند.

ستاد برگزاری مراسم هفته جنگ همچنین از طبقات مختلف مردم دعوت به‌عمل آورد که راس ساعت 6 بعد از ظهر در محل ستاد حضور به‌هم رسانند.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها