رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خبر داد؛

جذب 280 هزار نفر از قهرمانان ملی در بسیج ورزشکاران

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه 280 هزار نفر از قهرمانان ملی جذب بسیج شدند که کارهای فرهنگی انجام می‌دهند گفت: 14 رشته ورزشی بسیج نیز در سطح حرفه‌ای در لیگ‌های برتر، دسته یک و سایر لیگ‌ها فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 12September 2017
جذب 280  هزار نفر از قهرمانان ملی در بسیج ورزشکارانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «داود آذرنوش» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نهمین دوره المپیاد ورزشی بسیج کشور در زنجان اظهار داشت: ایجاد مراکز شناسایی استعداد‌های ورزشی بسیج یکی از اقدامات مهمی بوده که در سراسر کشور شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: کشورهای پیشرفته بیشتر سرمایه‌گذاری‌های خود را روی جوانان انجام می‌دهند و توانسته‌اند در رشته‌های مختلف قهرمان المپیک و جهان شوند. در این راستا ما در سطح کشور خلع داریم.

آذرنوش گفت: از ابتدای آغاز فعالیت پایگاه‌های بسیج ورزشکاران، استعدادیابی از جوانان در سراسر کشور در رشته‌های مختلف انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه توجه به بحث فنی، اخلاقی و رفتاری ورزشکاران از همان ابتدای استعدادیابی مد نظر بوده، افزود: در این دوره از مسابقات هر تیم بنام یک شهید در رقابت‌ها حضور دارد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اینکه امیدواریم با توسعه پایگاه‌های استعدادیابی در سایر رشته‌ها نیز شاهد افزایش رشته‌های المپیاد باشیم عنوان کرد: در حال حاضر نیز از قهرمانان سطح بین‌المللی که در این پایگاه‌ها رشد کردند، حضور دارند.

آذرنوش با اشاره به احداث 3 هزار سالن ورزشی در سطح کشور گفت: ساخت سالن‌های ورزشی در رشته تیراندازی و ورزش زورخانه‌ای در سطح کشور در دستور کار سازمان بسیج قرار دارد و به جد این موضوع در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه 280 هزار نفر از قهرمانان ملی جذب بسیج شدند که کارهای فرهنگی انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: 14 رشته ورزشی بسیج نیز در سطح حرفه‌ای در لیگ‌های برتر، دسته یک و سایر لیگ‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای 400 نفر از مربیان ورزشی سراسر کشور متذکر شد: از این تعداد 200 نفر در بخش آقایان و 200 نفر در بخش بانوان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار