استاندار اصفهان در مراسم غبار روبی گلزار شهدا:

محبان اهل بیت علیهم السلام دژ مستحکمی در برابر جنگ نرم دشمنان هستند

«رسول زرگرپور» برگزاری این دوره از اجلاس تجلیل از خادمین امام حسین (ع) باعث افتخار استان اصفهان دانست و گفت: خادمان و پیر غلامان اهل بیت علیهم السلام دژ مستحکمی در برابر جنگ نرم دشمنان هستند.
کد خبر: ۲۵۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ - 12September 2017
خادمین و پیرغلامان اهل بیت (ع) چشم و چراغ جامعه هستند/ محبان اهل بیت دژ مستحکمی در برابر جنگ نرم
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، «رسول زرگرپور» استاندار اصفهان در مراسم غبار روبی از گلزار شهدای اصفهان با اشاره به اجر و جایگاه محبان و خادمین امام حسین (ع) در پیشگاه خداوند متعال و درجات رفیع و والایشان در بهشت برین، اظهار داشت: خادمین و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) چشم و چراغ جامعه هستند و حضور ارزشمندشان در سراسر بلاد اسلامی همچون دژ مستحکمی در برابر جنگ نرمی است که دشمنان قرآن و اسلام به راه انداخته‌اند.

زرگرپور حضور خادمین و پیرغلامان امام حسین (ع) در استان اصفهان را زینت این شهر دانست و گفت: امروز حضور پر شور شما عاشقان باعث افتخار استان اصفهان است و خدمت‌گزاری شما خادمان و پیرغلامان حسینی سعادت بزرگی است که امسال نصیب ما شده است. مردم ولایی استان اصفهان این چند روز سر از پا نمی‌شناسند و از اینکه پانزدهمین اجلاس تجلیل از شما خادمین و پیرغلامان امام حسین (ع) در پایتخت فرهنگ و تمدن در حال برگزاری است شاکر و خرسند هستند.
 
حجت الاسلام «گرجی» استاد حوزه علميه استان اصفهان نیز در ادامه این مراسم گفت: در جامعه ما از همه طبقات مختلف و احزاب به پيرغلامان و خادمان حسينی نزدیک هستند.

وی در توصيه به مداحان و پيرغلامان حسينی گفت: امام حسين (ع) را به هيچ چيز نفروشيد، شما سرمایه‌های ارزشمند و مايه مباهات جامعه می‌باشيد.

مشاور نماينده ولی فقيه در استان اصفهان يادآور شد: جوانان ما در ماه محرم پای منابر شما می‌آيند، سعی كنيد اين منبرهايی را كه سرشار از عشق و محبت است، حفظ كنيد.

حجت الاسلام گرجی تاكيد كرد: از هر طرز فكر و سليقه‌ امروز در اختيار مداحان هستند و از اين رو نشان می‌دهد كه توجه مردم به شما زياد است، شهداء ما اخلاص عمل به اهل بيت علیهم السلام داشتند و مداحان و پيرغلامان ما نيز بايد اين راه را ادامه دهند.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار