فرمانده سپاه نینوای گلستان:

شهید حججی درس باورمندی عملی را به همه افراد انقلابی داد‌

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: شهید حججی محصول انقلاب اسلامی و محصول ساخت درونی سپاه است که توانست درس باورمندی عملی را به همه افرادی که ادعای انقلابی‌گری دارند بدهد.
کد خبر: ۲۵۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ - 12September 2017
شهید حججی درس باورمندی عملی را به همه افراد انقلابی داد‌به گزارش دفاع پرس از گرگان، سردار رحمت‌الله صادقی در جمع مسئولین روابط عمومی و تبلیغات استان‌ها اظهار داشت: سپاه به نقطه‌ای از انقلاب اسلامی رسیده که در حوزه مسائل بین المللی و تاریخی بسیار تعیین کننده است.

وی ادامه داد: آنچه را که سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی باید در رسالت و تکلیفش به آن عمل کند باید نسبت به تدابیر رهبری نگاه تکلیف‌محور و هم در زمینه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی آمادگی حضور داشته باشد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به الگو و راهبردهای مقام معظم رهبری در مواجهه با مسائل و چالش‌های کشور اظهار داشت: واقعیت ملموس درحیات طیبه جمهوری اسلامی و نوع کارکرد ولایت و رهبری بیانگر این مهم است که یک فرایند مشترک درالگوی مدیریتی و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در برخورد و تدبیر چالش‌ها و مسائل گوناگون کشور وجود دارد و این راهبردها باید سرلوحه کار همه افرادی باشد که دل در گرو انقلاب اسلامی داده‌اند.

سردار صادقی با طرح این سوال که پاسدار باید بداند چه نقش و مسئولیتی در سازمان دارد؟ گفت: پاسداران باید دارای بصیرت باشند و فرمانده معظم کل قوا، روی بصیرت پاسداران، سربازان، بسیجیان و حتی خانواده‌های برادارن سپاه بسیار تاکید دارند.

وی با بیان ضرورت، ابزارها و فرآیندهای استحکام ساخت درونی سازمان سپاه ابراز کرد: استحکام ساخت درونی یکی از ضرورت های راهبردی است که مقام معظم رهبری نیز همواره بر آن تأکید داشتند و آن را در قالب ره یافت بهینه‌سازی ساختار مورد اشاره قرار دادند و مسئولیت پاسداران ساخت درونی سپاه است و آنچه را که برآیند سپاه و محصول آن است از ساخت درونی شکل گرفته است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان، قرآن، عزت و نماز را مهندسی ساخت هر انسان اعلام کرد و گفت: سازمان‌محوری دیگر نیاز ما در ساخت درونی سپاه نیست بلکه آنچه را که سپاه باید در ساخت درونی به آن توجه کند تمرکز بر واحد نفر است.

سردار صادقی در ادامه  با بیان اینکه مقام معظم رهبری تشخیص، معرفت و بصیرت را از عناصر سربازان آتش به اختیار نظام عنوان کردند، گفت: این 3 عنصر تشکیل دهنده یک انسان خود ساخته است.

وی با اشاره به این مسئله که هوشمندی سپاه در این است که برخلاف دستگاه‌های دیگر که در وظیفه‌مندی خود مانده‌اند به دنبال وظیفه‌مندی، سازمان محوری و ساختارمحوری نرفته بلکه آنچه را که برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم است ساخت درونی سپاه است تا پاسداران بتوانند در همه عناصر به نحوی عمل کنند که محصولی مانند شهید حججی تحویل جامعه دهند که همه دنیا را تحت تاثیر شهادتش قرار دهد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان خاطرنشان کرد: شهید حججی محصول انقلاب اسلامی و محصول ساخت درونی سپاه است که توانست درس باورمند عملی را به همه افرادی که ادعای انقلابی دارند بدهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار