جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

برخورد قاطعانه‌ای با ‌برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه خواهیم داشت

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برخورد قاطعانه‌ای با ‌برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۵۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ - 13September 2017
برخورد قاطعانه‌ای با ‌برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه خواهیم داشتبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های پلیس استان مرکزی در ایام ماه محرم و بازگشایی مدارس اظهار داشت: پلیس استان مرکزی آماده برقراری نظم و تامین امنیت در ایام محرم و زمان بازگشایی مدارس بوده و از تمام توانایی و ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده می‌کند.

وی افزود: پلیس استان همانند سال‌های گذشته با درک درستی که از خدمت به مردم در ایام محرم دارد نهایت تلاش خود را به منظور تامین امنیت و آرامش مردم به کار گرفته است تا با توجه به خالی بودن منازل در ایام محرم به سبب شرکت در مراسم‌های عزاداری در کنار برقراری امنیت برخورد قاطعانه با مجرمان داشته باشد و از ایجاد هرگونه ناهنجاری جلوگیری کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در زمان تعطیلی مدارس با تقویت واحدهای انتظامی و بهره‌گیری از ظرفیت کارکنان ستادی انضباط ترافیکی‌و انتظامی را مد نظر داشتیم و با تاکید برآن ارتقاء این موارد را دنبال کردیم که با فراهم شدن این مهم برخورد قاطعانه‌ای با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه انجام می‌شود.

سپهوند بیان کرد: عزاداران می‌توانند با اطمینان خاطر به عزاداری خود در تکایا و حسینیه‌ها بپردازند همچنین مسیرهای عزاداری به منظور تردد عزاداران تسهیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون نشست‌هایی با مسئولان هیئت‌های مذهبی داشته‌ایم گفت: از مردم استان انتظار می‌رود همچون سال‌های گذشته امسال هم همکاری خوبی با پلیس به منظور برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام دهه محرم داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: هر ساله همیاران محرم و پلیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های افتخاری در کنار هیئت‌های عزاداری حضور دارند که برای امسال هم برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا همیاران محرم و پلیس افتخاری با حضور خود در هیئت‌های مذهبی در حوزه‌های ترافیکی و انسانی به ما کمک ‌کنند.

سپهوند عنوان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید طرح‌‎های ویژه‌ای در سطح استان درحال اجرا است و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ترافیک استان در نیمه نخست مهرماه هم‌زمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها افزایش می‌یابد به همین منظور اقدامات فرهنگی و آموزشی در زمینه آموزش ایمنی ترافیک برای دانش‌آموزان، آموزش اولیا و مربیان و سرویس مدارس انجام شده و به جد پیگیر آن هستیم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار