نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمان عنوان کرد؛

اعزام حدود 3700 زائر اولی از کرمان به مشهد

نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمان گفت: از مردادماه سال گذشته تا کنون 3 هزار و 696 زائر اولی از اهالی مناطق محروم استان کرمان به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۲۵۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 13September 2017
اعزام بیش از 3600 نفر زائر اولی از استان کرمان به مشهد مقدسبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «سید حسین صابری» نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمان از نحوه اعزام زائرین کرمانی به مشهد مقدس اظهار داشت: از مردادماه سال گذشته تا کنون 3 هزار و 696 زائر از اهالی مناطق محروم استان کرمان با هدف خدمت به محرومین و مستضعفین و با شناسایی افرادی که با گذشت نیمی از عمر خود به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف نشده بودند، به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طرح اعزام زائر اولی توسط تولیت آستان قدس با هدف خدمت به محرومین جامعه انجام می‌شود، افزود: کاروان‌های زیارتی با مشارکت خیرین به مدت سه روز در جوار حرم نورانی حضرت رضا (ع) میهمان سفره با برکت امام مهربانی‌ها خواهند بود.

صابری اضافه کرد: همچنین با مساعدت قائم مقام تولیت آستان قدس، 90 نفر از بانوان قالیباف شهرستان راور به عنوان زائر اولی عازم مشهد مقدس شدند. این بانوان از قشر کم درآمد بوده و در کارگاه قالیبافی ستاد بازسازی عتبات عالیات مشغول خدمت هستند.

نماینده آستان قدس رضوی در استان کرمان متذکر شد: این کاروان روز دوشنبه 20 شهریورماه با بدرقه امام جمعه و مسئولان شهرستان راور با 2 دستگاه اتوبوس عازم مشهد شده و به مدت سه روز در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) میهمان سفره با برکت آن امام رئوف خواهند بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار