استاندار اصفهان:

منطق عشق و فلسفه عبودیت را در دانشگاه حسینی می‌توان آموخت

استاندار اصفهان گفت: دانشگاه حسینی دانشگاه معارف الهی است که منطق عشق، فلسفه عبودیت کلام معرفت و علم شهود را می‌توان در آن آموخت.
کد خبر: ۲۵۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ - 13September 2017
منطق عشق و علم شهود را در دانشگاه حسینی می توان آموخت
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، «رسول زرگرپور» استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی اظهار داشت: حضور تمام دوستاران سید و سالار شهیدان را به شهر گنبدهای فیروزه‌ای، شهر 23 هزار شهید گلگون کفن گرامی می‌داریم.
 
زرگرپور با بیان اینکه اصفهان مرکز استانی است که جایگاه ویژه‌ای از لحاظ تدین، شهیدپروری و ولایت‌مداری در کشور دارد،  بیان داشت: 718 امامزاده، پنج هزار و 400 مسجد، پنج هزار هیئت مذهبی بزرگ و بیش از 6 هزار مداح در این استان وجود دارد.
 
استاندار اصفهان با بیان اینکه قیام امام حسین (ع) برای احیای دین جد بزرگوارش الگویی برای تمام مجاهدان حق‌جو است، ابراز داشت: دانشگاه حسینی دانشگاه معارف الهی است که منطق عشق، فلسفه عبودیت کلام معرفت و علم شهود را می‌توان در آن آموخت و ذخیره برای هر عصر و نسلی دانست.
 
این مسئول ادامه داد: امسال اصفهان افتخار میزبانی پانزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در آستانه ماه محرم  را داشته و به همین منظور بر خود می‌بالیم.
 
وی در پایان متذکر شد: در دنیای سراسر ظلم کنونی، ندای توحید و شعائر اسلامی و الهی نسخه نجات بخش آزادگان جهان و ترویج این فرهنگ در صدای ملکوتی ذاکران و مداحان نهفته است.
 
انتهای پیام/151
نظر شما
پربیننده ها