سردار ظفری تاکید کرد؛

لزوم نهادینه کردن گفتمان دفاع مقدس در جامعه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: گفتمان‌سازی دفاع مقدس باید در جامعه امروز ما نهادینه شود و جوانان را نیز باید با این موضوع آشنا کنیم تا به سمت رسیدن به یک جامعه پویا حرکت کنیم.
کد خبر: ۲۵۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ - 13September 2017

لزوم نهادینه کردن گفتمان دفاع مقدس در جامعهبه گزارش دفاع پرس از همدان، دوره آموزشی مقدماتی یک روزه سرگروه های شجره طیبه صالحین مرکز قهاوند با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کلاس‌های آموزشی مختلف برای 100 نفر از مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج قهاوند و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان برگزار شد.

سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در این دوره آموزشی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم قدردان کسانی باشیم که برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند و از همه دارایی خود برای رضای خدا می‌گذرند.

وی برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر جوان مهم دانست و افزود: گفتمان‌سازی دفاع مقدس باید در جامعه امروز ما نهادینه شود و جوانان را نیز باید با این موضوع آشنا کنیم تا به سمت رسیدن به یک جامعه پویا حرکت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با بیان خاطراتی از دوران هشت سال حماسه و ایثار خاطرنشان کرد: جریان‌سازی فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار باید بیش از پیش در اجتماع رواج پیدا کند تا شاهد پویایی در جامعه اسلامی باشیم.

 به گزارش دفاع پرس، برگزاری کلاس‌های عقیدتی، تربیتی، مسائل اجتماعی و فرهنگی، جنگ نرم و تهدیدات دشمن و فضای مجازی از جمله برنامه‌های این دوره یک روزه بود.

مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج قهاوند و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین در پایان از بخش‌های مختلف مرکز فرهنگیدفاع مقدس همدان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار